تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعات علیه اتباع افغانستانی از سوی این وزارتخانه صحت ندارد


با توجه به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر هشدار و ایجاد ترس و وحشت نسبت به اتباع مذکور در جامعه، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد انتشار چنین مطالبی از سوی وزارت اطلاعات
صحت ندارد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات تاکید کرد که تنها مرجع اطلاع‌رسانی اخبار این وزارتخانه، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است و هرگونه اخبار، اطلاعیه، هشدار و غیره از طریق سایت واجا (www.Vaja.ir) منتشر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعات علیه اتباع افغانستانی از سوی این وزارتخانه صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..