تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسیناسیون راه افزایش ایمنی جمعی دربرابر ویروس کرونا

برای افزایش ایمنی جمعی مردم باید اکثر افراد واجد شرایط دریافت واکسن، در مقابل ویروس واکسینه شوند.

واکسیناسیون راه افزایش ایمنی جمعی دربرابر ویروس کرونابه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون ۳۶ هزار و ۷۷ تست از افراد دارای علایم بیماری کووید ۱۹ اخذ شده که ۲۳ درصد از این تعداد شامل هشت هزار و ۳۱۷ مورد مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲۰ ماه گذشته به ازای هر ۱.۴ نفر از ساکنان یک تست کرونا انجام شده است، افزود: این مدت هزار و ۲۰۶ نفر در بیمارستان بستری شده اند که شامل ۱۴.۵ درصد بیماران شناسایی شده بوده است و این شاخص از ۲۰ درصد میانگین جهانی حدود ۵.۵ درصد پایین‌تر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسیناسیون راه افزایش ایمنی جمعی دربرابر ویروس کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..