تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مالی با فرحان درباره برجام

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان (واس)، در جریان دیدار روز چهارشنبه رابرت مالی با فیصل بن فرحان که در مقر وزارت خارجه عربستان در ریاض صورت گرفت، همکاری های دوجانبه میان عربستان و آمریکا در باره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات بین المللی مربوط به آن بررسی شد.

در این دیدار رائد قرملی رییس اداره برنامه ریزی سیاست های وزارت خارجه عربستان نیز حضور داشت.

بنا به اعلام رسانه ها، رابرت مالی پیش از این اعلام کرده بود که در سفر به امارات، قطر و عربستان درباره برجام و مسائل منطقه گفت وگو خواهد کرد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی در توییتر نوشت که مشتاقانه در انتظار سفر به امارات، قطر و عربستان سعودی از ۱۵ تا ۲۱ اکتبر هستم.

وی تصریح کرد که در این سفر در مورد مسائل منطقه‌ای و تلاش ما برای مذاکره به منظور بازگشت متقابل به برجام گفت وگو خواهم کرد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مالی با فرحان درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..