تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدوی‌کیا: با مجیدی توافق کردیم

فدراسیون فوتبال

مهدی مهدوی‌ کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان که برای تماشای دیدار استقلال - هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشت درباره این بازی گفت: بازی بدی نبود. همیشه بازی اول لیگ، خیلی سخت است. تقریباً بازی برابری بود و بچه‌های تیم امید هم بد نبودند. ما هم آمده بودیم بازیکنانی را که به تیم امید دعوت کرده بودیم، ببینیم و موضوع خاص دیگری نبود.

وی درباره برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه‌هایی که به تیم امید بازیکن نمی‌دهند و اینکه دو بازیکن آلومینیوم اراک که به اردو نرفته بودند سه جلسه محروم شده‌اند، گفت: این وظیفه من نیست که صحبت کنم. فدراسیون با توجه به قوانینی که دارد، تصمیم گرفته است. ما تلاش می‌کنیم تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم امید باشد و امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا پیکان و استقلال به این تیم بازیکن خواهند داد یا نه، گفت: بله، صحبت کردیم و مشکلی نیست.

وی راجع به اینکه از استقلال چهار بازیکن در لیست هستند و این تیم می‌تواند درخواست لغو بازی‌هایش را بدهد و آیا با مجیدی صحبت کرده است یا نه، اظهار داشت: با مجیدی صحبت‌های خوبی کردیم و او مشکلی نداشت، اما ما در هر صورت سه بازیکن از استقلال را استفاده می‌کنیم و با مجیدی به توافق رسیدیم که سه بازیکن استقلال در لیست ما باشند. لیست اولیه اینطور بوده و در لیست نهایی، نهایتاً از هر تیم سه بازیکن خواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدوی‌کیا: با مجیدی توافق کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..