تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعب تامین اجتماعی غرب تهران روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه دایره است

قابل توجه بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به ترافیک کاری در روزهای آخر ماه و تداخل با تعطیلی (مصادف شدن 30 مهر ماه با روز جمعه) و به منظور رفاه و آسودگی‌خاطر بیمه‌شدگان

به گزارش بولتن نیوز، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به ترافیک کاری در روزهای آخر ماه و تداخل با تعطیلی (مصادف شدن 30 مهر ماه با روز جمعه) و به منظور رفاه و آسودگی‌خاطر بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و بنا به دستور اداری سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ روز پنج‌شنبه مورخ 29 مهر ماه سال 1400 کلیه شعب تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از ساعت 30/7لغایت 14 دایر بوده و به کلیه مخاطبان گرامی خدمات‌ ارائه می‌نمایند‌.

روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعب تامین اجتماعی غرب تهران روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه دایره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..