تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد سعیدی‌کیا مشاور و نماینده رئیس جهاد دانشگاهی شد

ارسالی فوری/// محمد سعیدی کیا مشاور و نماینده رئیس جهاد دانشگاهی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی، مهندس محمد سعیدی‌کیا را به‌عنوان مشاور و نماینده رئیس جهاد دانشگاهی منصوب کرد.


در متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور و نماینده این‌جانب جهت هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور» منصوب می‌شوید. در این خصوص لازم است برنامه اجرای طرح‌ها تهیه و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت حمایت و تأمین اعتبار موردنیاز منعقد شود و تحت نظر جنابعالی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در پژوهشگاه اجرایی شود.


امید است با اتکا به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت، ولی عصر‌(عج)، ضمن بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پشتوانه غنی تجارب مدیریتی و همکاری کارکنان مؤمن و تلاشگر جهاد دانشگاهی، در تحقق اهداف عالیه طرح‌های موردنظر موفق و مؤید باشید.»


به گزارش ایکنا، سعیدی‌کیا با مدرک کارشناسی ارشد رشته راه و ساختمان (عمران) از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ به‌عنوان ‬وزیر راه و ترابری مشغول فعالیت بوده است و پس‌ازآن در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ به‌عنوان ‬وزیر جهاد سازندگی فعالیت کرد. وی همچنین در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ مسئولیت وزارت مسکن و شهرسازی را بر عهده داشت.


او در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد و پنج سال فعالیتش در این بنیاد ادامه داشت. ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قائم‌مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و رئیس سازمان نظام‌مهندسی از دیگر سمت‌هایی است که مهندس سعیدی کیا در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد سعیدی‌کیا مشاور و نماینده رئیس جهاد دانشگاهی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..