تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل بی رحم صاحب کارش را مقابل فرزندش به قتل رساند و به پلیس زنگ زد+ عکس

پرستار 26 ساله که صاحب کارش را با 5 ضربه چاقو به قتل رسانده بود توسط پلیس پنیلسوانیا شناسایی و بازداشت شد . متهم محکوم شده که به خاطر مصرف ماری جوانا صاحب کارش را به قتل رسانده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش پلیس حاکی از آن است که متهم پس از قتل با پلیس تماس گرفت و گزارش داد که صاحب کارش را بدون دلیل به قتل رسانده است. با اعزام فوری ماموران پلیس به محل جنایت مشخص شد که متهم پس از استفاده از ماری جوانا به سمت آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقو بی دلیل 5 ضربه چاقو به شکم قربانی مقابل چشمان پسر 10 ساله اش وارد کرده و او را غرق در خون مقابل در آشپزخانه به زمین زده است و در همین زمان با پلیس تماس گرفته و گزارش یک قتل را داده است.

قتل صاحب کار با چاقو

در حال حاضر با انتقال جسد به پزشکی قانونی رسیدگی به پرونده قتل آغاز شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل بی رحم صاحب کارش را مقابل فرزندش به قتل رساند و به پلیس زنگ زد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..