تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبنبات دالگونا به خاطر سریال Squid Game تیک تاک را درنوردید

صفحه ی For You اپلیکیشن تیک تاک پر شده از مطالبی راجع به آبنبات دالگونا و این به خاطر سریال Squid Game (بازی مُرکب) شبکه ی نتفلیکس است.

به گزارش Insider، این آبنبات، که از شکر و جوش شیرین تهیه می شود، دهه هاست که توسط دستفروش ها در خیابان های کره جنوبی فروخته می شود و به خصوص در ده ی ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ محبوب بوده است. این آبنبات را به خاطر طعم و درجه ی غلظتش با نام «تافی کندوی عسل» نیز می شناسند.

چالش آبنبات دالگونا در قسمت سوم از سریال «بازی مرکب» دیده می شود. قبل از اتمام زمان، بازیکنان می بایستی با استفاده از یک سوزن، اشکالی را بیرون بیاورند. اگر بازیکنان شکل را بشکنند و نتوانند آن را به طور کامل و سالم از آبنبات بیرون بیاورند، کشته می شوند.

آبنبات دالگونا

با محبوبیت روزافزون سریال Squid Game، کاربران تیک تاک در سراسر دنیا با استفاده از آبنبات داگونا به این سریال ادای دین می کنند. از زمان انتشار این سریال کره ای، هشتگ #dalgona در تیک تاک از مرز یک میلیارد بازدید فراتر رفته است و #dalgonacandy نیز با ۹۹۰ میلیون بازدید در زمان نگارش این مطلب در تعقیب آن است.

چندین دستورالعمل سخت آبنبات دالگونا در تیک تاک عرضه شده که برخی از آن ها بیش از ۲۰ میلیون بار دیده شده اند.

آبنبات دالگونا

افرادی هم هستند که فقط دنبال خوردن این آبنبات ها نیستند بلکه می خواهند خود چالش را نیز امتحان کنند، البته بدون عواقب مرگبار آن. این افراد از هشتگ های #dalgonachallenge و #dalgonacandychallenge و #honeycombchallnge استفاده می کنند (که روی هم حدود ۱۰۰ میلیون بازدید داشته اند) و تلاش می کنند از چالش آبنبات دالگونا سربلند بیرون بیایند.

برخی از این کاربران برای این که حال و هوای سریال را به چالش منتقل کنند، موسیقی چالش «چراغ قرمز، چراغ سبز» را نیز در پس زمینه ویدیوهای شان پخش می کنند.

رونق چالش آبنبات دالگونا در شبکه های اجتماعی از چشم های وانگ دونگ هیوک، نویسنده و کارگردان سریال Squid Game پنهان نمانده. وی در مصاحبه با The Korea Times می گوید: «من و عوامل ساخت گاهی در این باره با هم حرف می زنیم و در موردش شوخی می کنیم ولی واقعا باورمان نمی شود که جنون دالگونا این طور فراگیر شده است.»

بیشتر بخوانید:

آیا سریال کره ای Squid Game به رشد اجتماعی بچه ها آسیب می رساند؟

بینندگان سریال محبوب Squid Game برای یاد گرفتن زبان کره ای صف کشیدند

چرا سریال کره ای Squid Game به محبوب ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبنبات دالگونا به خاطر سریال Squid Game تیک تاک را درنوردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..