تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری پرداخت شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فتح الله شعبانی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری قابل تقدیر سازمان برنامه و بودجه و اهتمام ویژه دولت به بحث حقوق بازنشستگان، این ماه نیز همانند ماه قبل حقوق بازنشستگان عزیز پیش از پایان ماه و به طور کامل تامین اعتبار و پرداخت شد.

شعبانی افزود: حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری امروز چهارشنبه 28مهرماه 1400 و از ساعتی پیش به تدریج به حساب این عزیزان واریز می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اهتمام جدی دولت سیزدهم و پیگیری همکاران صندوق و وزیر محترم رفاه و همکاری سازمان برنامه برای دومین ماه پیاپی حقوق زودتر از پایان ماه واریز می‌شود.

انتهای‌ پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..