تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی بیش از سه تن مواد غذایی فاسد در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،جهانبخش یوسفی رییس مرکز بهداشت سنندج در ادامه روند فعالیت‌های نظارتی بازرسین این مرکز اظهار داشت: ۱۵ واحد صنفی متخلف به جهت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت نموده ومقدار ۳هزار و  ۶۰۰کیلو مواد غذائی تاریخ گذشته معدوم شد.

 یوسفی گفت: در سه روز گذشته ۸ اکیپ گشت مشترک ستادی از ۴۷ واحد صنفی وکارشناسان محیطی نیز از ۴۵۳ واحد‌های صنفی چهارگانه در سطح شهر سنندج بادید نمودند.

او افزود: در زمینه نظارت بر عرضه مستقیم مواد غذائی وخوراکی سالم بازرسین این مرکز در سه روز گذشته ۱۹۹ مورد بازدید را از اماکن یاد شده به انجام رسانیده و ۱۱ مورد از مواد تهیه شده در مراکز عرضه غذای آماده را جهت تایید سلامت مورد نمونه برداری قرار دادند.

رییس مرکز بهداشت سنندج همچنن از نمونه برداری ۱۵ واحد نان خبازی‌های سطح شهر سنندج در راستای نظارت بر سلامت نان از نظر عدم استفاده از جوش شیرین وتعیین میزان نمک مجاز در نان خبر داد.

یوسفی ضمن اشاره به صدور ۲ مورد تاییدیه صلاحیت بهداشتی به دو واحد صنفی مختلف افزود: در سه روز گذشته ۱۵ واحد صنفی مختلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اپیدمی کرونا اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت نمودند.

او در ادامه از کشف وضبط ۱۲۱ کیلو گرم انواع مواد غذائی تاریخ گذشته وغیر قابل مصرف توسط بازرسین بهداشت محیط این مرکز ومعدوم سازی ۳۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد غذائی تاریخ گذشته با کسب مجوز قضائی خبرداد خبرداد.

رییس مرکز بهداشت سنندج گفت:در همین زمان ۱۴ مورد پیگیری شکایات مردمی و ۱۰ مورد پیگیری اخطاریه‌های صادر شده بهداشتی درگذشته در دستور کار بازرسین این مرکز بوده است.

یوسفی ضمن بیان پیگیری‌های لازم در خصوص عدم برگزاری مناسبت‌های خانوادگی به توجه به وضعیت موجود شهرسنندج گفت: در این ایام واحد بهداشت محیط این مرکز برابر مصوبه ستاد کرونا از برگزاری ۶ مورد مناسبت‌های مختلف در سطح شهر ممانعت بوجود آورده اند.

او در ادامه به فعالیت‌های این مرکز در زمینه نظارت بر بهبود کیفیت آب شرب سنندج اشاره داشت وگفت: در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۲ مورد نمونه بردای تایید سلامت آب و تعداد ۲۲۰ مورد تست کلرسنجی توسط همکاران بهداشت محیط به انجام رسیده و همچنین از منابع تامین کننده و شبکه آبرسانی روستا‌های عنبربزان، ملکشاه علیا وسفلی و روستای کرسی بازدید شده و وضعیت انتقال فاضلاب حسن آباد به تصفیه خانه وپیگیری شکایت در زمینه فاضلاب تعدادی از خانوار‌های روستای حسن آباد مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس مرکز بهداشت سنندج در پایان به نمونه گیری از ۶۰۰ نفر ازشهروندان سنندجی در مراکز تست کرونا در سه روز گذشته از نظر ابتلا به این بیماری خبر داد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی بیش از سه تن مواد غذایی فاسد در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..