تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست ائمه جمعه استان قم برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست ائمه جمعه استان قم با حضور مدیران‌کل آموزش و پرورش و ارشاد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مسئولان ستاد نماز جمعه استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد.

 آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در نشست ائمه جمعه استان قم، فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: پیام این ایام، وحدت و انسجام دلسوختگان و دلدادگان انقلاب و رهبری است.

او با تاکید بر این که مردم باید با فکر و ایمان قلبی به سمت اسلام سوق یابند، ادامه داد: اگر ایمان افراد به انقلاب قلبی باشد، همیشه همراه انقلاب خواهند بود.

امام جمعه قم تصریح کرد: مردم باید دشمن خود را بشناسند که در این صورت می‌توانند به رسالت خود به درستی عمل کنند.

او با تاکید بر این که پیامبراکرم (ص)، بهترین تبیین کننده پیام‌های اسلام بودند، گفت: پیام‌های اسلام به صورت واضح توسط پیامبر ارایه شد، اما مردم نتوانستند این پیام را بپذیرند و عمل کنند؛ در عصر غیبت هم هیچ کسی از پیامبر برتر نیست، ولی مردم ظرفیت پذیرش پیام اسلام را داشتند به همین علت مقابل ستم ایستادند و بعد حضرت امام خمینی (ره) نیز مقابل تفرقه ایستادگی کردند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین ۱۳ آبان تاکید و بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های مهم مانند رسانه، بتوانیم نسل جوان و نوجوان انقلاب را با اهداف و آرمان‌ها به خوبی آشنا کنیم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست ائمه جمعه استان قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..