تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۱۰هزار دانشجومعلم در جشنواره ملی قرآن و عترت

ساعت: 18:03 منتشر شده در مورخ: 1400/07/28 شناسه خبر: 1777869

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور اعلام کرد؛

سیدکامران میرمعینی گفت: ۱۰ هزار نفر دانشجو معلم از سراسر کشور در سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان شرکت کردند و ‌یک هزار و ۵۵۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مراسم اختتامیه جشنواره کشوری قرآن فرهنگیان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و دانشجو معلمان استان‌‌های کشور در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

سیدکامران میرمعینی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت، دستاورد بزرگی بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که شاهد مشارکت قابل توجه و حداکثری دانشجو معلمان در این حوزه هستیم.
 

وی افزود: ۱۰هزار نفر دانشجو معلم از سراسر کشور در سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان شرکت کردند و ‌یک هزار و ۵۵۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند که استان قزوین نیز میزبانی اختتامیه این جشنواره را به عهده گرفت.
 

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش و ۴۳ رشته برگزار شد و شامل رشته آوایی، معارفی، هنری با موضوع قرآن و عترت، فناوری، تولید نرم‌افزار و کانال‌های مجازی و رشته گروهی بوده که البته رشته نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و استار آپ‌های قرآنی از بخش‌هایی بود که امسال به جشنواره اضافه شد.
 

میرمعینی با اشاره به مهم‌ترین شاخصه‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: باتوجه به شرایط کرونایی موجود نیز تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و مسابقه را در رشته‌های مختلف را بدون کم و کاست برگزار کنیم‌ و تلاش داریم تا پایان سال‌جاری دوره جدید جشنواره را برگزار کنیم.
 

تشکیل فراکسیون قرآن و عترت در مجلس
 

فاطمه محمدبیگی در این مراسم اظهار کرد: تشکیل فراکسیون قرآن و عترت در مجلس تصویب شده و این افتخار از سوی استان قزوین شکل گرفته است و پشتیبانی، مانع زدایی و حمایت از تمام پروژه‌های قرآنی از جمله هدف تشکیل این فراکسیون است.
 

وی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی افزود: قرآن نباید در کشور اسلامی ایران مظلوم واقع شود بلکه باید با گوشت و خون ما و نسل آینده عجین شود و بتوانیم آن را در زندگی خود جاری کنیم.
 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس سورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم بنای حمایت ویژه از موضوعات قرآنی را در نظر دارد و با تمام توان در خدمت دانشجویان خواهیم بود.
 

محمدبیگی در پایان تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس پیگیری شده است و امیدواریم نتایج خوبی را در این بین داشته باشیم و اتفاقات مثبتی را در حوزه فرهنگیان و ارتقاء سطح معیشتی انجام دهیم.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۱۰هزار دانشجومعلم در جشنواره ملی قرآن و عترت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..