تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت از رسیدن به رشد ۴۸ درصدی مشترکان سرویس گیم‌پس بازماند

سرویس اشتراکی گیم‌پس ایکس باکس در سال مالی ۲۰۲۱ که ۳۰ ژوئن به‌پایان رسید، با رشد ۳۷٫۴۸ همراه بود و نتوانست به رشد ۴۷٫۷۹ درصدی‌ای دست یابد که مایکروسافت برای آن هدف‌گذاری کرده بود.

به‌گزارش Windowscentral، اگرچه تعداد مشترکان گیم‌پس بین نیمه سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به رشد ۳۷٫۴۷ درصدی رسید، این نرخ رشد با کاهش درخورتوجهی درمقایسه‌با همین بازه در سال ۲۰۲۰-۲۰۱۹ همراه بود.

رشد مشترکان گیم‌پس در سال ۲۰۲۰ به ۸۷٫۷۵ درصد رسیده بود که از هدف‌گذاری ۷۱ درصدی مایکروسافت بیشتر و احتمالا بخشی از آن به‌دلیل جدیدتر‌بودن این سرویس در آن سال بود. نرخ رشد مشترکان گیم‌پس یکی از معدود آمارهایی است که مایکروسافت درباره این سرویس اشتراکی منتشر می‌کند؛ با‌این‌حال، آخرین‌باری که این شرکت تعداد کل مشترکان گیم‌پس را اعلام کرد، به ماه ژانویه امسال مربوط بود که به ۱۸ میلیون نفر رسیده بود.

مقاله‌های مرتبط:

رشد مشترکان گیم‌پس یکی از اهداف عملکرد برای مدیران مایکروسافت است که اگر در بازه سه‌ساله به آن دست یابند، سهام بیشتری دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت از زمان راه‌اندازی این سرویس، عناوین مختلفی به آن اضافه کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی بسیار تحسین‌شده Hades و Nier Automata اشاره کرد؛‌ اما بسیاری از بازی‌های اورجینال نظیر Halo Infinite و Forza Horizon 5 هنوز در راه‌اند.

همچنین، برای آنکه مایکروسافت بتواند از مزایای تصاحب استودیوهای بازی بهره‌ای ببرد، به زمان نیاز دارد و این موضوع می‌تواند درنهایت به تعداد مشترکان گیم‌پس بیفزاید. احتمالا با عرضه Starfield، بازی انحصاری بتسدا و اضافه‌شدن آن به گیم‌پس، نرخ رشد اشتراک این سرویس بیش از پیش افزایش یابد.

شما کاربران زومیت نیز از سرویس اشتراکی گیم‌پس استفاده می‌کنید؟ آینده آن را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت از رسیدن به رشد ۴۸ درصدی مشترکان سرویس گیم‌پس بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..