تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس تکمیل خودکار مایکروسافت برای سایر پلتفرم‌ها دردسترس قرار گرفت

امروزه، سرویس‌های مدیریت رمزعبور به‌وفور یافت می‌شوند. برخی از ‌آن‌ها به‌دلیل تغییر سیاست‌های تجاری خود از محبوبیتشان کاسته شده است و برخی دیگر تنها به همان کارکرد اسمی خود، یعنی تولید و مدیریت رمزهای عبور بسنده کرده‌اند و قابلیت‌های بیشتری ارائه نمی‌دهند. باوجوداین، کاربران از این سرویس‌ها بیش‌ از یک مخزن برای ذخیره و بازیابی رمزهای عبور انتظار دارند. به‌گزارش SlashGear، مایکروسافت تصمیم گرفته است با سرویس به‌روزشده تکمیل خودکار خود، انتظارات کاربران را در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایل برآورده کند.

سرویس‌های مدیریت رمزعبور یا همان Password Managerها خدماتی هستند که کارشناسان حوزه‌‌ امنیت استفاده از آن‌ها را به‌طور بالقوه به کاربران توصیه می‌کنند؛ چراکه اکثریت قریب به‌اتفاق کاربران نمی‌توانند رمزهای عبور قوی بسازند و همواره آن‌ را به‌خاطر بیاورند. علاوه‌بر‌این، رمزهای عبور تنها چیزهایی نیستند که کاربران برای واردکردن آن‌ها درون صفحات وب و اپلیکیشن‌هایی که به دقت و امنیت در انتخاب آن نیاز دارند، احتیاج داشته باشند.

از اطلاعات کارت‌های اعتباری گرفته تا آدرس ایمیل بسیاری از مواردی که به‌صورت روزمره با آن‌ها سروکار داریم، بهتر است به دست وسایلی سپرده شود که از ما در حفظ و نگه‌داری و فراخوانی این اطلاعات بهتر عمل می‌کنند؛ مانند رایانه و گوشی‌ هوشمند و برنامه‌هایی که این وظایف را انجام می‌دهند.

اینجا است که سرویس تکمیل خودکار مایکروسافت به‌عنوان افزونه‌ از برنامه Microsoft Authenticator وارد عمل می‌شود. این افزونه کاری انجام می‌دهد که مرورگرها حین تکمیل فرم‌ها به‌دست کاربران، ذخیره‌سازی و پرکردن خودکار آن‌ها را در دفعات بعدی به کاربران پیشنهاد می‌دهند. درحقیقت، این ویژگی از قبل به‌صورت استاندارد در مرورگر Microsoft Edge وجود داشت؛ اما هم‌اکنون در سایر پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها نیز حال گسترش است.

مقاله‌های مرتبط:

Microsoft Autofill روی موبایل به‌عنوان جزئی از اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت یا Microsoft Authenticator عمل می‌‌کند؛ یعنی سرویس تکمیل خودکار مایکروسافت به وجود این اپلیکیشن وابسته است. پس، باید برنامه احراز هویت را از قبل روی دستگاه خود نصب و آن‌ را به‌عنوان سرویس تکمیل خودکار پیش‌فرض دستگاه در اندروید یا iOS تعیین کرده باشید. هر زمان به صفحه وب یا اپلیکیشنی مراجعه کنید که از شما اطلاعات ورود به حساب کاربری یا مشخصات کارت اعتباری و آدرس آن را درخواست می‌کند، با یک ضربه تمامی ورودی‌های موردنیازی که اطلاعات آن‌ها را از قبل ذخیره کرده‌اید، به‌صورت خودکار تکمیل خواهد شد.

افزونه تکمیل خودکار مایکروسافت در مروگر گوگل کروم در ویندوز

در دسکتاپ، با فرض اینکه از مرورگر گوگل استفاده می‌کنید‌، به افزونه Microsoft Autofill برای کروم احتیاج دارید. داده‌ها ازطریق حساب مایکروسافت، در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند. همچنین، وعده داده شده است که از داده‌های حساس به‌شکل رمزنگاری‌شده محافظت می‌شود و حتی پرداخت‌های الکترونیکی روی موبایل نیازمند احراز هویت بایومتریک خواهد بود. البته مایکروسافت درباره این شیوه احراز هویت در مرورگر کروم سخنی به‌میان نیاورده است.

شما کاربران زومیت از سرویس‌های مدیریت رمزعبور و تکمیل خودکار استفاده می‌کنید؟ دیدگاه شما درباره سرویس جدید تکمیل خودکار مایکروسافت چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس تکمیل خودکار مایکروسافت برای سایر پلتفرم‌ها دردسترس قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..