تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب طرح احداث ۴۰ ایستگاه برداشت آب شرب در یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، در نشست بررسی مساله تامین آب شهر یزد در مجلس شورای اسلامی، با توجه به شرایط بحرانی تامین و توزیع آب و عدم وجود آب باکیفیت و پایدار در شهر یزد، طرح احداث ایستگاه های برداشت آب شیرین مورد تصویب قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد، ضمن موافقت این طرح در شرکت مهندسی آبفای کشور، ۳ حلقه از چاه های موجود در شهریزد با دبی میانگین ۲۵ لیتر در ثانیه که دارای کیفیت نامطلوب و هدایت الکتریکی بیش از ۳ هزار میکروموس برسانتی متر مربع است را با نصب و راه اندازی آب شیرین کن و ساخت ۴۰ نقطه ایستگاه برداشت وارد مدار بهره برداری نمایند.

در ادامه ی این نشست مصوب گردید، موضوع ازطریق آبفای کشور به سازمان مدیریت بحران اعلام تا اعتبار مورد نیاز با برآورد ۷۰۰ میلیاردریال به منظور ساخت ابنیه، خرید و نصب ۳ دستگاه آب شیرین کن، خرید ۳ دستگاه خودرو و ساخت ۲۰ ایستگاه برداشت فاز اول از محل بند م ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت جهت اجرای این طرح حیاتی و اضطراری قبل از شروع فصل گرما تامین و ابلاغ گردد.

لازم به ذکر است ، با اجرای این پروژه در فاز اول ، ۲۰ ایستگاه برداشت احداث که آب تصفیه شده توسط دستگاه های آب شیرین کن با کیفیت مطلوب و هدایت الکتریکی ۳۰۰ میکروموس بر سانتی متر مربع با سه دستگاه خودرو آبرسان توزیع می گردد و جمعیت بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر از نعمت آب شیرین در شرایط اضطراری بهره مند می گردند.

نشست بررسی تامین آب شرب استان یزد ، با حضور دکترجوکار رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس ورئیس مجمع نمایندگان استان یزد، نجار معاون وزیر کشور و ریاست محترم سازمان مدیریت بحران کشور، کشفی معاونت راهبری ونظارت بربهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور ومدیرعامل آبفای استان درمحل مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب طرح احداث ۴۰ ایستگاه برداشت آب شرب در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..