تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تغییر نظام های غذایی در جهان

به گزارش بولتن نیوز، رسول زارع نماینده ایران در سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با بیان این مطلب گفت: بر اساس این گزارش، تعداد گرسنگان جهان در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۶۱ میلیون نفر بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده است.

وی اظهار داشت: برآورد می‌شود در سال ۲۰۳۰ حدود ۶۶۰ میلیون نفر گرسنه در جهان وجود داشته باشد که بخشی از آن ناشی از پاندمی کووید ۱۹ خواهد بود.

زارع تصریح کرد: در این دور از نشست کمیته جهانی امنیت جهانی غذا بر لزوم تغییر نظام‌های غذایی تاکید شد.

وی گفت: این کمیته همچنین خواستار رویکرد سیستماتیک و جامع نگر برای تغییر نظام‌های غذا شد و کشورها را تشویق کرد نظام غذایی ملی خود را با روشی منسجم و به صورت مقتضی و مطابق با شرایط ملی و ظرفیت‌های خود تغییر دهند.

بر پایه این گزارش، چهل و نهمین نشست کمیته جهانی امنیت جهانی غذا به صورت مجازی و با عنوان "ایجاد تحول در امنیت غذایی و تغذیه" با حضور نمایندگان ۱۲۲ کشور از جمله ایران، هشت وزیر، هشت معاون وزیر، ۹ کشور غیر عضو، ۱۶ ارگان وابسته به سازمان ملل متحد نمایندگان و جوامع مدنی و دو سازمان بین المللی تحقیقات کشاورزی از ۱۹ تا ۲۲ مهر برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تغییر نظام های غذایی در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..