تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج سال حبس و ۷۵ هزار یورو جریمه در انتظار کریم بنزما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: دادگاه کریم بنزما، فوتبالیست تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید به اتهام مشارکت در پرونده باجگیری از هم‌بازی سابق وی آغاز شد.

ماجرا به ارتباط جنسی متئو والبوئنا بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و هافبک کنونی المپیاکوس یونان باز می‌گردد. گروهی از باج‌خواهان در سال ۲۰۱۵ میلادی والبوئنا را تهدید کرده بودند که به آنها پول پرداخت کند در غیر این صورت اخاذان فیلم سکس این بازیکن نامدار فرانسوی را منتشر خواهند کرد. کریم بنزما که متهم است با باج‌گیران در ارتباط بوده در آن زمان والبوئنا را تشویق کرده که مبلغ درخواستی باج‌گیران را بپردازد.

بنزما و والبوئنا هر دو پس از افشای این ماجرا در سال ۲۰۱۶ از تیم ملی فرانسه خط خوردند و در قهرمانی خروس‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ نقشی نداشتند. بنزما البته پس از ادامه درخشش با پیراهن رئال مادرید بالاخره به تیم ملی دعوت شد و در مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز حاضر بود.

پیش‌بینی می‌شود این دادگاه که روز چهارشنبه آغاز شده ۳ روز به طول بینجامد.

ماجرای افشای این پرونده به زمانی باز می‌گردد که والبوئنا در سال ۲۰۱۵ تلفن همراه خود را در اختیار فردی به نام اکسل آنگوت که در محافل فوتبالی حضور دارد قرار می‌دهد. والبوئنا از آنگوت می‌خواهد که اطلاعات تلفن همراه او را به موبایل جدید منتقل کند. اما آنگوت در زمان بررسی گوشی والبوئنا متوجه یک ویدیو از رابطه جنسی این فوتبالیست با یک زن می‌شود. بعد از آن گروهی با والبوئنا تماس می‌گیرند و او را تهدید می‌کنند در صورتی که مبلغ مورد نظر آنها را پرداخت نکند، فیلم رابطه جنسی او در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود آنگوت و فرد دیگری که این کار را برنامه ریزی کرده‌اند از دوستان نزدیک کریم بنزما هستند و از او به عنوان واسطه برای تماس با والبوئنا کمک گرفته‌اند. بنزما در اکتبر ۲۰۱۵ و چهار ماه پس از شروع تماس‌ها به دیدن والبوئنا رفت و به او گفت که می‌تواند در مدیریت انتشار احتمالی ویدئو به والبوئنا کمک کند.

دادستان‌ها می‌گویند بنزما توسط باج‌گیران برای این کار گمارده شده تا هم‌تیمی‌اش را متقاعد کند که هزینه را پرداخت نماید. بنزما در گفتگو با والبوئنا به او هشدار می‌دهد و می‌گوید: «مراقب باش، این‌ها جنایتکاران بسیار بسیار خطرناکی هستند.»

با این حال والبوئنا به توصیه بنزما عمل نمی‌کند. بنزما در ادامه با یکی از اخاذان تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که والبوئنا پول را پرداخت نخواهد کرد. در آن مکالمه تلفنی که توسط پلیس ضبط شده، بنزما می‌گوید: «او [والبوئنا] ما را جدی نمی‌گیرد.»

با اینهمه کریم بنزما هرگونه مشارکت در این پرونده را رد کرده و مدعی است که هیچ خلافی مرتکب نشده است. وکیل این فوتبالیست سرشناس فرانسوی همچنین اتهامات علیه او را «پوچ» خوانده است.

بایکن شماره ۹ تیم رئال مادرید که این روزها گمانه‌ها در خصوص اعطای جایزه توپ طلا به او شدت گرفته در دادگاه حاضر نشده است. در صورتی که این فوتبالیست سرشناس در دادگاه مجرم شناخته شود، حتی ممکن است تا ۵ سال زندان و ۷۵ هزار یورو جریمه در انتظارش باشد. وکیل والبوئنا از غیبت بنزما در این دادگاه ابراز تاسف کرده و گفته این اقدام بنزما نشان می‌دهد که محاکمه را جدی نگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج سال حبس و ۷۵ هزار یورو جریمه در انتظار کریم بنزما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..