تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه کارت واکسن دیجیتال شرط حضور کارکنان در محل کار

تمامی کارکنان اداره‌ها ملزم به ارائه کارت واکسن دیجیتال برای حضور در محل کار هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: در صورت اجرا نکردن مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا از سوی کارکنان اداره‌ها یک ماه انفصال از خدمت شامل آن‌ها می‌شود.

رسول امیری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از واکسیناسیون تمامی کارمندان مجموعه خود اطمینان حاصل نمایند و ضمن ارسال اسامی کارمندان و کد ملی آن‌ها به مرکز بهداشت استان از وضعیت واکسیناسیون آن‌ها مطلع شوند.

وی  با بیان اینکه از حضور کارمندانی که فاقد کارت واکسیناسیون باشند در محل کار جلوگیری شده و برای آنان غیبت منظور می‌شود گفت: مطابق قانون ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور که به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا رسیده ضمن تذکر کتبی، توبیخ و انفصال از خدمت برای این کارمندان پیش بینی شده است.

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: برای راستی‌آزمایی از واکسیناسیون کارکنان اداره‌ها و سازمان‌ها تیم‌های بازرسی ویژه فعال و از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بازدید و نظارت لازم را به عمل خواهند آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه کارت واکسن دیجیتال شرط حضور کارکنان در محل کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..