تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۱ درصدی مصرف برق کشور

شرکت مدیریت شبکه برق ایران، از افزایش ۱۱ درصدی میزان مصرف برق کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، آمارها حاکی از آن است که قابلیت تولید نیروگاه‌ها برای امروز ۴۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات پیش بینی شده که نشان می‌دهد مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.

 

این گزارش می‌افزاید میزان مصرف برق صنایع بزرگ کشور در روز جاری ۵۴۰۰ مگاوات گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین زمان که حدود ۳/۵ درصد رشد داشته است.

 

براساس این گزارش میزان ذخیره نیروگاه‌ها حدود ۱۲۰۰ مگاوات گزارش شده و محدودیت استفاده از نیروگاه‌های برق آبی کماکان وجود دارد.

 

 همچنین ۱۵۰۰۰ مگاوات از نیروگاه‌های کشور مطابق برنامه زمان بندی و برای تعمیرات اساسی از مدار خارج شده اند که پس از طی شدن زمان تعمیرات سالیانه به مدار تولید بازخواهند گشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۱ درصدی مصرف برق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..