تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران سیلی خوردند

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1400/07/28 شناسه خبر: 1777807

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید، گفت: یکی از چهره‌های جهاد بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان و کارزار جنگ است اما اولویت امروز، جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار یدالله جوانی امروز در یادواره 400 شهید شهرستان ابهر که در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 41 سال از آغاز و 33 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد اما شهدا چه کرده‌اند که خداوند چنین عزتی در دنیا به آن‌ها داد که مورد تکریم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در طول 4 دهه گذشته، افراد زیادی در سنین مختلف از دنیا رفته‌اند و چه بسا شاید خانواده و فرزندان‌شان نیز آن‌ها را فراموش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اما بعد از گذشت دهه‌ها، تصاویر شهدا در مساجد، محافل، روستاها و داخل شهرها زینت‌بخش هستند.

سردار جوانی با بیان اینکه امروز جوانانی برومند با کار، تلاش و همت والای عاشقانه و شبانه‌روزی مقدمات چنین محفلی را فراهم می‌کنند که یاد و نام شهدا گرامی داشته شود، افزود: شهدا رهروان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند و به همین دلیل، عزیز هستند و خداوند به آن‌ها عزت داده و محبت آن‌ها را در دل ما قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جامعه اسلامی اگر بخواهد آنگونه که خداوند خواسته، عزیز باشد یعنی عزت، سربلندی و پیشروی داشته و بر روی پای خود بایستد و هویت انسانی و اسلامی داشته باشد باید یک عنصر به شکل ثابت و مستمر، پررنگ باشد و آن عنصر، جهاد است.

وی با بیان اینکه جامعه بدون جهاد، ذلیل و توسری‌خور بوده و تحت سلطه و سیطره قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این سنت الهی است که جامعه اسلامی در چنین شرایطی که سلطه‌گران، قصد سلطه و سیطره دارند اگر بخواهد عزت داشته و از مجموعه‌ای از ارزش‌های الهی بهره‌مند باشد باید افرادی در میدان و با لباس جهاد داشته باشد.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: شهدا در زمانه خود چنین کردند و عامل تامین‌کننده عزت ملت ایران و عامل ایجاد بسترهای سرافرازی و سربلندی ملت ایران شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359 گفت: صدام به نیابت از تمام دنیا جنگ را آغاز نکرد مگر با این اطمینان و اعتماد به نفس که 2 ماهه، فاتح تهران خواهد بود.

وی افزود: محاسبات صدام که برآورد آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب بود، اینگونه بود که ایران بعد از انقلاب اسلامی به هم ریخته و سامان و قدرت دفاع از خود را ندارد لذا با یک اقدام برق‌آسا جنگ مبتنی بر استراتژی سلیب می‌توانیم 2 ماهه تهران را بگیریم و انقلاب اسلامی را به تاریخ بسپاریم.

سردار جوانی با بیان اینکه صدام می‌خواست جامعه انقلابی به‌پاخواسته در راه خدا به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را حقیر و ضعیف کند، اظهار داشت: اما صدام غافل از این بود که امام خمینی(ره) و ایران اسلامی، سربازان و جوانانی دارد که آفریننده صحنه‌های مختلف دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه کفر با تمام توان در دفاع مقدس به صحنه آمده بود، تصریح کرد: آمریکا، شوروی سابق، اروپا، رژیم صهیونسیتی و کشورهای مرتجع منطقه به صدام کمک نمی‌کردند که اروند را بگیرد بلکه به صدام کمک می‌کردند که پرچم اسلام به زیر کشیده شود و اجازه ندهند که ملت ایران بر روی پای خود بایستد.

سردار جوانی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته نسبت به نکاتی خطاب به ملت، جوانان و به‌ویژه مسئولان گفت: از جمله اینکه ایشان فرمودند این جنگ، یک گنج است لذا مراقبت و بهره‌برداری کنید.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس، سرمایه بی‌نظیر و بی‌بدیلی است چرا که انباشتی از درس‌ها، عبرت‌ها و آموزه‌هایی است که اگر ملت برای همیشه تاریخ بخواهد سربلند و عزیز باشد باید نگاهش همواره به دفاع مقدس باشد.

سردار جوانی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس با برخورداری از نصرت الهی، جنگ جهانی سوم را خنثی و دنیای استکباری را با تمام توانمندی و فخرفروشی‌هایی که داشت، تحقیر کردند، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دوره نورانی دفاع مقدس باعث افتخار جوانان است، تصریح کرد: دشمن با تحریف می‌خواهد نگاه‌ها به دفاع مقدس تغییر پیدا کند و تاریخ هم این را نشان می‌دهد چرا که تحریف امام حسین(ع) با اسلام اموی و دستگاه‌های یزیدی و ساختن چهره‌ای دیگر از امام حسین(ع)، واقعه عاشورا را پدید آورد.

وی گفت: حملات 2 هفته اخیر و کشتار شیعیان در خانه خدا نیز جنایت‌هایی است که بر اثر جهل و نادانی انجام می‌شود و با این تصور که با اقدامات جنایتکارانه خود به بهشت می‌روند و با این کار خود می‌خواهند شیعه را کافر و مشرک معرفی کنند.

سردار جوانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: این فرمایش به دلیل است که تا زمانی که فرهنگ مقاومت در جامعه، پویا باشد این جامعه، عزیز است و اگر دشمن در سال‌های بعد از دفاع مقدس جرات نکرد که بار دیگر، ملت ما را بیازماید به دلیل ضربه‌ای است که شهدا به دشمن زدند و دشمن را مات و مبهوت گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان در کنار حس، حال و شور عاشورایی در محفل شهیدان باید همواره معارف دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهند و آموزه‌های دفاع مقدس که موتور پیشران ملت ما به سمت قله‌های آرمانی است را مد نظر داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه تمدن‌سازی انقلاب و رسیدن به حیات طیبه در بیانیه گام دوم تفسیر شده است، افزود: آرمان انسانی، رشد، تعالی و کمال است که ستمگران آن را برنمی‌تابند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار شهدا خدایی بود و سبقه خدایی داشت، گفت: همین کار باعث تجمیع تمام افتخارات در جنگ تحمیلی و تحقیر دشمن شد و باعث شد که جنگ، دفاع مقدس شود.

وی با اشاره به آزادی خرمشهر اظهار داشت: صدام وقتی مقاومت ملت در خرمشهر را دید به این نتیجه رسید که جنگ را نمی‌تواند با پیروزی به پایان برساند لذا به فکر مذاکره و گرفتن امتیاز از ایران در برابر آزادی خرمشهر افتاد.

سردار جوانی با بیان اینکه تمام صاحبنظران نظامی بر این باور بودند که محال است که ایران بتواند خرمشهر را با عملیات نظامی آزاد کند، خاطرنشان کرد: خرمشهر، شهر کوچکی بود اما صدام به اندازه‌ای نیرو وارد آن کرده بود که رزمندگان اسلام 19 هزار عراقی را به اسارت گرفته و 16 هزار نفر را نیز کشته و یا زخمی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صدام فکر می‌کرد که با کشاندن ایران به پای میز مذاکره و گرفتن امتیاز می‌تواند خرمشهر را پس دهد، گفت: اما بعد از چندین شبانه‌روز نبرد سرانجام خرمشهر در سوم خرداد 1361 آزاد شد و امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که عامل اصلی آزادی خرمشهر، باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود.

وی اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا، انگلیس و صهیونیست کار می‌کنند.

سردار جوانی با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری این هفته، ندای وحدت را سر داد و امروز اگر بخش عمده‌ای از 900 میلیون نفر مسلمان در فقر و فلاکت زندگی می‌کنند، اولین عامل آن تفرقه است.

وی با بیان اینکه توطئه داعش از سوریه به عراق کشیده شد، افزود: سخنگوی داعش خطاب به نوری المالکی گفت که زمان تصفیه حساب با شما فرا رسیده اما نه در بغداد بلکه در نجف و سپس کربلا، کاظمین و سامرا را با خاک یکسان خواهیم کرد و و بعد از عراق، نوبت ایران است.

سردار جوانی با بیان اینکه این نقشه دشمن است و با کسی شوخی نمی‌کند، تصریح کرد: به همین دلیل، شهید حاج قاسم سلیمانی برای پایداری و عزت ملت ایران به سوریه رفت تا مقاومت و حزب‌الله حفظ شود چرا که دشمن می‌خواست مثل مور و ملخ به کشورمان وارد شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست و کشورهای مرتجع، سیلی اصلی را از ایران خورده‌اند، تصریح کرد: امروز ایران در امنیت و آرامش قرار دارد و از شهیدان خود تجلیل می‌کند چون عزت و عظمت به ملت داده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها یک راه برای حفظ عزت و عظمت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم و آن راهی است که شهدا رفتند، گفت: دفاع مقدس ما یک گنج است که به ما ابزار، امکانات، اموزه‌ها و رهنمودها را برای عبور از موانع بر سر راه می‌دهد و رهبر انقلاب نیز همواره تاکید کرده‌اند که باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

سردار جوانی با بیان اینکه شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید، خاطرنشان کرد: یکی از چهره‌های جهاد بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان و کارزار جنگ است اما اولویت امروز، جهاد تبیین است.

وی افزود: دشمن با انواع شیوه‌ها و روش‌ها و بسیج امکانات و فضای مجازی و اجیر کردن مزدوران می‌خواهد نسبت به اسلام، امام، رهبری، بسیج، سپاه و ارزش‌ها بدبینی وجود داشته باشد تا بتواند اسلام ناب را بگیرد لذا رهبر انقلاب بر جهاد تبیین، تاکید کردند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران سیلی خوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..