تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سیاسی سپاه: دزدان تاریخ در معارف دفاع مقدس هم تحریف ایجاد می کنند

سردار یدالله جوانی ظهر امروز (۲۸ مهرماه) در مراسم یادواره ۴۰۰ شهید ابهر که در قالب کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۴۱ سال از آغاز جنگ و ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، عنوان کرد: در این سه دهه هزاران نفر از دنیا رفته و بسیاری از آنها فراموش شده‌اند، اما شهدا همچنان با گذشت سال‌ها یادشان زنده است و تصاویر آنها زینت‌بخش شهرها و روستاهاست. این عزت را خدا به شهدا داده و محبت آنها را در دل‌ها نهاده است، زیرا شهدا رهرو راه امام حسین (ع) هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه اگر جامعه اسلامی می‌خواهد سر پا باشد، باید کسانی پا به میدان نهاده و لباس جهاد بر تن کنند که در زمانه خودِ شهدا به پا خواسته و عامل ایجاد بسترهای سرافرازی ملت ایران شدند، افزود: جامعه بدون جهاد، یک جامعه ذلیل است و خفت و خاری را باید بپذیرد، زیرا زورگویان اجازه نمی‌دهند جامعه اسلامی سر پا باشد.

این مسئول با توضیح این مطلب که صدام به نیابت از همه قدرت‌های جهان، از زمین، هوا و دریا تهاجم برق‌آسایی را با این اطمینان آغاز کرد که چند روزه فاتح تهران شده و خوزستان را از کشورمان جدا می‌کند، افزود: برآورد صدام این بود که ایران بعد از انقلاب، یک کشور به هم‌ریخته بوده و سامان ندارد؛ اما غافل از این بود که امام راحل و کشورمان سربازان و جوانانی دارد که در راه اسلام انقلاب کرده و برای پایداری آنان تا آخرین لحظات عمر خود می‌ایستند.

سردار جوانی با یادآوری اینکه جامعه‌ای که در راه خدا قیام کند، خداوند وعده نصرت به آنها داده است، تاکید کرد: امام، مقابله با دشمن و دفاع را مردمی کرده و ماهیت جنگ را به درستی به ملت منتقل کرد که جنگ، نه جنگ عراق با ایران نه جنگ بر سر اروند و برخی ارتفاعات بلکه جنگ اسلام با کفر است، کفری که با همه توان با کمک صهیونیست و آمریکا به صحنه آمده است تا پرچم اسلام را به پایین بکشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند شهدا را در بهترین‌ جا که نزد خویش است مأوا داده، افزود: تردیدی وجود ندارد که امروز ما مهمان شهدا و آنان‌ میزبان ما هستند، پس باید در مسیری باشیم که بتوانیم در برابر آنها، سر بلند کنیم.

این مسئول با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها همواره نکاتی را در باب دفاع مقدس برای مسئولان و مردم متذکر شده‌اند، بیان کرد: ایشان همواره تاکید دارند تاریخ دفاع مقدس گنج است، پس باید از آن بهره‌برداری کنیم؛ دوران دفاع مقدس سرمایه بی‌نظیر و بی‌بدیلی است که انباشته از درس‌ها و آموزه‌هایی است و اگر این ملت بخواهد برای همیشه دارای تاریخ سربلند، عزیز و پرافتخار باشد، باید نگاهش به دفاع مقدس بوده و از آن درس بگیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امام راحل، ملت ایران، جوانان برومند و رزمندگان حاضر در میادین نبرد علیه دشمنان، با جانفشانی خود دنیا را تحقیر کردند، افزود: دشمنان سیلی اصلی را از ملت ایران خورده‌اند؛ در زمانه‌ای که دشمنان، کشور ما را تحریم کردند تا جایی که حتی سیم‌خاردار نیز به کشورمان ندادند، مردم ما با برخورداری از نصرت الهی بر همه ابزارها، سیاست‌ها و راهبردهای دشمن غلبه کردند که این مسئله، مسئله کمی نیست.

سردار جوانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان طی روزهای آینده اشاره و با بیان اینکه کنگره شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ شهادت به جوانان است، افزود: سال گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید از معارف دفاع مقدس صیانت کنید زیرا غارت‌گران و دزدان تاریخ در کمین نشسته‌اند که حتی در معارف دوران دفاع مقدس نیز تحریف ایجاد کنند.

معاون سیاسی سپاه: دزدان تاریخ در معارف دفاع مقدس هم تحریف ایجاد می کنند

وی با بیان اینکه جنایت‌های داعش نشات گرفته از تحریف‌های حرفه‌ای است که تحریف‌گران انجام داده‌اند، اضافه کرد: این نوع جهل و نادانی‌ها در کمین تضعیف دفاع مقدس و شهدا است و اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، به خاطر این است که فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه پویا بوده و تاثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از جاهلیت عده‌ای استفاده کرده و داعش را تشکیل دادند، تصریح کرد: اینها کسانی هستند که فریب خورده‌اند اما دم از اسلام و مسلمانی می‌زنند.

این مسئول، با بیان اینکه اگر با گذشت بیش از سی سال از دفاع مقدس دشمن جرأت نکرده بار دیگر ملت ما را بیازماید، به خاطر ضربه‌ای است که شهدا به آنها زده‌اند، افزود: دشمنان ما هنوز هم مات و مبهوت این ضربه هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: جوانان ما در کنار حس، حال و شور عاشورایی باید معارف دین و آموزه‌های دفاع مقدس را که موتور پیشران ملت ما به سمت قله‌های سعادت است را نیز مدنظر قرار دهند.

سردار جوانی با تأکید بر اینکه حضرت آقا خطاب به جوانان فرمودند: امروز اولویت جهاد، تبیین و تبلیغ است، یادآور شد: دشمن با همه تبلیغ‌ها، شگردها، شیوه‌ها، روش‌ها و بسیج امکانات خود در تلاش برای ایجاد بدبینی نسبت به اسلام، امام، رهبری و همه ارزش‌ها است تا از این رهگذر، اسلام ناب را آلوده کند.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات ما در کشور ناشی از این است که متولیان ما به‌ صورت انقلابی عمل نکرده‌اند، گفت: رزمندگان و شهدا به صورت انقلابی جهاد کردند و خدا به آنها عزت داد، پس همه ما باید تلاش کنیم با عملکرد انقلابی رهرو راه آنها باشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه کشور ما سردارانی مانند سردار شهید سلیمانی دارد که بیش از ۴۱ سال لباس جهاد را از تن خود خارج نکرد، گفت: وجود چنین‌ افرادی نشان از حاکمیت تفکر انقلابی و اسلامی در کشور است.

سردار جوانی با بیان اینکه اگر مسلمانان، امروز با مشکلات و فقر دست و پنجه نرم می‌کنند اولین دلیلش تفرقه است، افزود: این امر در حالی است که امام راحل از همان روزهای اول ندای وحدت را سر دادند.

23219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سیاسی سپاه: دزدان تاریخ در معارف دفاع مقدس هم تحریف ایجاد می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..