تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو K9s با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز LCD‌ و اسنپدراگون 778G معرفی شد

به گزارش گیزموچاینا، اوپو سرانجام اوپو K9s را در چین رونمایی کرد. محصول جدید اوپو سومین مدل از سری اوپو K9 پس از اوپو K9‌ و اوپو K9‌ پرو محسوب می‌شود. نکته‌ی جالب این است که به‌ نظر می‌رسد اوپو K9s نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی ریلمی Q3s است که به‌تازگی معرفی شده.

مشخصات و ویژگی‌های اوپو K9s

اوپو K9s از نظر طراحی و ویژگی‌ها تقریبا شبیه Q3s است؛ اما از نظر اندازه صفحه‌نمایش، نرخ نوسازی، دوربین‌های عقب و بخش‌های نرم‌افزاری تفاوت‌هایی با آن دارد.

در ابتدا به تفاوت‌های این دو گوشی پرداخته می‌شود. اوپو K9s به صفحه‌نمایش ۶٫۵۹ اینچ LCD TFT با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است؛ درحالی‌که ریلمی Q3s از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD TFT با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. K9s دارای دوربین سه‌گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و Q3s دارای دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسل، دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل است.

دوربین اوپو K9s

تفاوت نهایی این دو گوشی به بخش نرم‌افزار مربوط می‌شود. گوشی اوپو با ColorOS 11.2 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود، درحالی‌که گوشی ریلمی از realme UI 2.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ (دارای همان ویژگی‌های ColorOS 11 اوپو با تغییرات جزئی) بهره می‌برد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اوپو K9s

با توجه به ویژگی‌های مشترک، اوپو K9s از صفحه‌نمایش +FHD (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل) با ۱۶٫۷ میلیون رنگ، تراکم پیکسل 401PPI، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۰٫۸ درصد برخوردار است. این صفحه‌نمایش حفره‌ای در گوشه سمت چپ بالا (برای دوربین سلفی)، ۹۶ درصد فضای رنگ استاندارد NTSC، طیف رنگ DCI-P3، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و محافظ شیشه‌ای Panda Yiqiang دارد.

تراشه‌ی اسنپدراگون 778G

قدرت سخت‌افزاری اوپو K9s را تراشه‌ی اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز به ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 تأمین می‌کند. این گوشی از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات استفاده می‌کند.

اوپو K9s در بخش اتصال، اسلات دو سیم‌کارت، شبکه‌ی ارتباطی 5G، وای‌فای ۶ دوبانده، بلوتوث ۵.۲، سیستم‌ تعیین موقعیت ماهواره‌ای GNSS، پورت USB Type-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را شامل می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اوپو K9s

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند اوپو می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت جانبی، شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، قطب‌نما، سیستم خنک‌کننده مایع اشاره کرد.

ابعاد اوپو K9s حدود ۱۶۴٫۴۳ در ۷۵٫۸۸ در ۸٫۵۲ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۹ گرم می‌‌رسد. این گوشی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش عرضه می‌شود.

قیمت و دسترسی اوپو K9s

رنگ‌بندی اوپو K9s

مقاله‌های مرتبط:

اوپو K9s در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، به‌ ترتیب با قیمت ۱۶۹۹ یوآن (۲۶۶ دلار) و ۱۸۹۹ یوآن (۲۹۷ دلار) فروخته می‌شود و برای مدت محدودی هر دو نسخه تخفیف ۲۰۰ یوآن (۳۱ دلار) دارند؛ بنابراین قیمت آن‌ها به ۱۴۹۹ یوآن (۲۳۵ دلار) و ۱۶۹۹ یوآن (۲۶۶ دلار) کاهش پیدا می‌کند.

فروش اوپو K9s از تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و هنوز مشخص نیست که این دستگاه در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی اوپو K9s با مشخصات و قیمت فوق چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو K9s با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز LCD‌ و اسنپدراگون 778G معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..