تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم وعده های پوچه؛ PSG پیشرفت خواهد کرد

مائوریسیو پوچتینو

پاری سن ژرمن در شبی که خیلی خوب بازی نکرد و بار‌ها دروازه کیلور ناواس از سوی بازیکنان لایپزیش تهدید شد، ۲-۳ این تیم را مغلوب کرده و به صدر جدول گروه خود صعود کرد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی و جوان پاری سن ژرمن به تمجید از سبک بازی حریف پرداخته و البته مدعی شد تیمش با گذشت زمان از این هم بهتر بازی خواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من فکر می‌کنم ما بازی امشب را خوب شروع کردیم و در ادامه موفق شدیم به گل اول هم دست پیدا کنید، اما در ادامه لایپزیش شرایط را برای ما دشوار ساخت. البته نباید فراموش کرد حریف امشب ما موفق شده بود سه بار دروازه منچسترسیتی را باز کند.

لایپزیش همیشه تیمی بوده که توانسته موقعیت‌های گلزنی فراوانی ایجاد کند و آن‌ها امشب نیز روی دروازه ما بسیار خطرناک ظاهر شدند. اما من فکر می‌کنم ما در نهایت شخصیت تیمی خود را در این دیدار به خوبی نشان دادیم. شرایط سختی بر مسابقه حاکم بود و ما به خوبی مبارزه کردیم.

ما از سازماندهی خوبی برخوردار بوده و توانستیم هر موقع می‌خواهیم حمله کنیم و در صورت لزوم نیز بازی را حفظ کنیم. پاری سن ژرمن در ادامه فصل و با گذشت زمان پیشرفت خواهیم کرد و من در این رابطه هرگز شک ندارم.

عملرد کیلیان امباپه هنگام بازی کردن در بین خطوط حریف فوق العاده است. ما لیونل مسی را با این توانایی درخشان ارسال پاس در اختیار داشته و همچنین از اشرف حکیمی و مندس نیز در کناره‌ها بهره می‌بریم، پس ارائه چنین سبکی طبیعی است. اما من قبول داریم که همچنان می‌توانیم در این سبک بازی نیز پیشرفت کنیم، اما این موضوع به زمان نیاز دارد. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم وعده های پوچه؛ PSG پیشرفت خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..