تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی روستاییان با 80 حافظ کل قرآن در نمین به نان شب محتاجند

انتقاد تند نماینده مردم اردبیل از وزارت ارشاد؛

رضازاده// برخی روستاییان با 80 حافظ کل قرآن کریم در نمین به نان شب محتاجندحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی،‌ نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: قرآن در حقیقت مورد مظلومیت قرار گرفته و محدود به تلاوت در مراسم‌های ختم شده، در حالی که این مسئله رویکرد واقعی قرآن نیست، چرا که آموزه‌های قرآنی در تمامی حوزه‌ها تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: سرنوشت حلال و حرام ما در کتاب قرآن معین شده و نیازمند توجه بیشتر به این حوزه به صورت تخصصی‌محور هستیم تا به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

موسوی افزود: وزارت ارشاد بایستی هر چه سریع‌تر تدابیری در راستای حمایت از فعالان قرآنی داشته باشد، چرا که به عنوان مثال، در یکی از روستاهای شهرستان نمین، 80 حافظ کل قرآن کریم داریم که برخی از ساکنین این روستا، حتی به نان شب هم محتاج هستند و نیاز است در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، گفت: در شرایطی که فعالان قرآن کریم از ملزومات اولیه زندگی محروم هستند، بایستی شرایط رفاهی و معیشتی برای این اقشار فراهم شود تا بتوانیم مشکلات آنان را برطرف‌سازی کنیم.

موسوی بیان کرد: از سوی دیگر توجه به معیشت طلاب و روحانیون به خصوص در ایام کرونایی از اهم مواردی بوده که اتخاذ تصمیمات اساسی و اندیشیدن تمهیدات لازم در این زمینه اولویت اساسی و مهم است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی روستاییان با 80 حافظ کل قرآن در نمین به نان شب محتاجند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..