تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوج مواد فروش با 54 کیلو افیون در غرب پایتخت به دام افتادند

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس دریافتند یک زوج جوان با تهیه مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک اقدام به خرده فروشی مواد مذکور در غرب پایتخت می کنند.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد نامبردگان به تازگی یک بار مواد افیونی را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری و ضمن انتقال آن به حومه پایتخت مترصد آن هستند تا در فرصتی مناسب مواد را به تهران منتقل کرده و اقدام به توزیع آن کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل فعالیت آنان را در حومه شهر تهران در یک خانه مسکونی شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری مشارالیها آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر شد و در ادامه روز گذشته ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی ضمن ورود به مخفیگاه متهمان،آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند

سرهنگ حسنوند همچنین بیان داشت: در جستجوی خانگی ماموران اعزامی موفق شدند 54 کیلو حشیش و تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوج مواد فروش با 54 کیلو افیون در غرب پایتخت به دام افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..