تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه مشتقات نفتی برای اولین بار در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد روز چهارشنبه در بازدید از مرز بین‌المللی باشماق مریوان اظهار داشت: برای اینکه تجار فعال در استان کردستان مجبور نشوند به استان‌های همجوار از جمله کرمانشاه بروند، تعهد کردیم کارگروه مشتقات نفتی را هم در این استان تشکیل دهیم.

او افزود: یکی از نیاز‌های مرزباشماق مریوان وجود آزمایشگاه مشتقات نفتی است که وعده تکمیل آن را با کمک بخش خصوصی به استاندارد کردستان دادیم.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: در بازدیدی که از مرز باشماق مریوان داشتیم مسائل مربوط به ورود و خروج کالا و مشکلات تجار با استاندارد را بررسی کردیم تا آن‌ها را از مرکز پیگیری کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه باشماق مرزی پویا، فعال و دارای ظرفیت فراوان است، افزود: ساختمان اداری استاندارد را با کمک بخش خصوصی در این مرز احداث خواهیم کرد. شریعتی اعلام کرد:

او با بیان اینکه این سازمان در راستای تسهیل تجارت در استان کردستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، گفت: همه ما رسالت داریم با تمام توان در راستای ایجاد اشتغال فعالیت و تلاش کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: گسترش اشتغالزایی و تجارت در استان مرزی هم، چون کردستان مستلزم ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

بازدید از مرز باشماق مریوان، سیرانبند بانه و اداره استاندارد سقز و جلسه با همکاران و بازدید از اداره‌کل استاندارد استان از جمله برنامه‌های سفر رییس سازمان ملی استاندارد به کردستان است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه مشتقات نفتی برای اولین بار در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..