تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت آب و هوا، امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / کاهش ۱۰ درجه‌ای دما و انتظار بارش برف در ارتفاعات البرز و شمال‌غرب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش شدید دمای هوا از امروز (چهارشنبه) تا روز جمعه در ارتفاعات البرز و شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: انتظار بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

«امین‌حسین نقشینه» درباره وضعیت جوی کشور گفت: کاهش دما در ارتفاعات شمالی کشور تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: امروز در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی انتظار بارش باران خواهیم داشت و نوار ساحلی خزر نیز امروز بارندگی دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شدت بارش‌ها در اردبیل، مازندران و گیلان است و انتظار بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز وجود دارد.

وی اضافه‌کرد: اواخر وقت امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران، سمنان و زنجان انتظار آغاز بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

نقشینه خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران امروز صاف است اما در اواخر وقت ابری شده و با وزش شدید باد همراه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت آب و هوا، امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / کاهش ۱۰ درجه‌ای دما و انتظار بارش برف در ارتفاعات البرز و شمال‌غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..