تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل قالیچه برای راهرو + ایده های خاص برای انتخاب قالیچه راهرویی

اگر قصد دارید در راهروی منزل فرش انتخاب کنید در این مطلب همراه باشید و مدل های متنوع قالیچه راهرویی را تماشا کنید و ایده بگیرید.

راهرو هم بخشی از منزل است که نیاز به توجه دارد و باید به دکوراسیون این بخش از منزل اهمیت بدهید. راهرو قسمت ورودی منزل است که بسیار مهم و فرش کردن آن هم یکی از روش های زیباسازی این محیط است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدل قالیچه برای راهروراهروی منزل، قسمتی از منزل است که در بدو ورود به آن با نحوه چیدمان آن روبرو می شوید. این موضوع دلیلی بر اهمیت داشتن این بخش برای دکوراسیون است. باید گفت که نباید در این بخش از تزیینات بیش از حد استفاده کرد و انتخاب کفپوش، دیوار و نوع فرش باید با سلیقه باشد و استفاده از تابلو هم ایده خوبی است.

فرش های کناره برای راهرو

با فرش کناره یا فرش تشریفات می توانید راهروی منزل را بسیار زیبا کنید، به خصوص اگر ورودی منزل شما به راهرو باز می شود. فرش های کنازه دارای تنوع زیادی به شکل ماشینی و دست بافت هستند که استفاده از آنها می تواند باعث گرم و زیبا شدن فضای منزل شود.

مدل قالیچه برای راهرو

این نوع از فرش در زمان های قدیم برای قسمت های فرش نشده کنار منزل استفاده می شود ولی حالا برای راه پله ها و راهرورها هم استفاده می شود و البته در مکان هایی مانند رستوران، هتل و … هم بسیار استفاده می شود.

مدل قالیچه برای راهرو

مدل قالیچه برای دالان نزدیک به سرویس بهداشتی

و همین طور در مورد محل قرارگیری فضای ورودی و سرویس بهداشتی است که در کنار یکدیگر هستند، انتخاب هم شکل آن موجب می شود تا راهرو ورودی شیکی داشته باشید و با یک تیر دو نشان را بزنید، چرا که نقش پادری را نیز در محل ورود سرویس بهداشتی شما نیز ایفا می کند.

مدل قالیچه برای راهرو

مزیت مفروش ساختن راهرو

با مفروش ساختن راهروی منزل خود، از ایجاد سرو صدا جلوگیری نمایید، همچنین مزیت دیگر فرش کردن راهرو احساس خوب و بی نظیری که با قدم گذاشتن بر روی راهرو قالیچه ای گرم و نرم بر شما مستولی می گردد.

مدل قالیچه برای راهرو

ویژگی های رنگ و مدل قالیچه برای دالان

راهروی منزل خود را با قالیچه ای کم پرز و فاقد پرزهای بلند با رنگ های سفید و زرد و از این قبیل مفروش نمایید، فرش هایی با این ویژگی ها چرک و کثیفی را بیشتر به خودشان گرفته و سریع کثیف می شوند، و شستشوی آنها نیز سخت می باشد.

رنگ همانند دیگر ویژگی های قالیچه انتخابی برای فرش کردن راهروی منزل حائز اهمیت است، چه خوب است شما رنگی را برای قالیچه راهروی خود به کار ببرید که با دکوراسیون محیط سازگار باشد یا به قولی ست باشد، مفروش نبودن تمام راهرو به طور کامل از کوچک دیده شدن آن جلوگیری می کند.

مدل قالیچه برای راهرو

آینه و نورپردازی

استفاده از آینه در راهروهایی که محیطی کوچک و عمیق دارند، ایده ای خوب است. برای راهروهای با عرض کم از قالیچه هایی با رنگ شاد و روشن استفاده کنید. برای روشنایی بخشیدن به این راهروها که نور کمی دارند، نورپردازی کافی و مناسب و البته انتخاب رنگ زیبای قرمز با زمینه ایرانی هم راهکاری خوب است.

مدل قالیچه برای راهرو

مدل قالیچه برای دالان و نشیمن

اگر محیط ورودی شما باز است و با بخش نشیمن منزل ترکیب شده است، در این حالت فرش انتخابی شما خوب است که با فرش کاربردی اتاق نشیمن خود همخوانی داشته باشد، این هماهنگی در نوع بافت و جنس کافی است.

مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو مدل قالیچه برای راهرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل قالیچه برای راهرو + ایده های خاص برای انتخاب قالیچه راهرویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..