تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسیناسیون دانشجویان خواجه نصیر امروز به پایان می‌رسد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه امروز، ۲۸ مهرماه به پایان می‌رسد.

دانشجویان رشته‌های مکانیک، علم مواد، صنایع، عمران، نقشه برداری امروز می توانند از ساعت ۸ الی ۱۶ به مکان تعیین شده مراجعه کنند.

براساس تاکید دانشگاه، همراه داشتن کارت ملی الزامی است؛ برای تزریق دوز دوم، همراه داشتن کارت واکسیناسیون دوره اول الزامی است.

در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک به کرونا از مراجعه جهت واکسیناسیون خودداری کرده و حداقل ۶ هفته پس از بهبودی کامل، اقدام شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسیناسیون دانشجویان خواجه نصیر امروز به پایان می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..