تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راس یانگ: آی‌مک ۲۷ اینچی با نمایشگر mini-LED در نیمه نخست ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید

مدتی است کامپیوترهای چندمنظوره اپل یعنی آی‌مک در سکوت خبری قرار گرفته‌اند؛ اما گمان می‌رود غول دنیای فناوری به‌زودی نسل بعدی مدل ۲۷ اینچی را با بهبودهای در خور توجه رونمایی و روانه بازار کند. اگر به‌ خاطر بیاورید، اپل چندی پیش آی‌مک ۲۴ اینچی مجهز به تراشه M1 را به‌عنوان جایگزینی برای مدل ۲۱٫۵ اینچی مبتنی بر پردازنده اینتل رونمایی و عرضه کرد.

شرکت واقع در کوپرتینو تقریباً پس از یک دهه، زبان طراحی آی‌مک را تغییر داد و کامپیوتر چندمنظوره خود را به مؤلفه‌های طراحی محصولاتی نظیر آیفون ۱۲ و آیپد پرو مزین کرد. اما اپل برخلاف سالیان گذشته، برای مدل ۲۷ اینچی به‌روزرسانی ارائه نداد و برخی شایعات از موکول شدن این مدل به سال آینده میلادی حکایت داشتند. اکنون افشاگر نام‌آشنای صنعت نمایشگر، راس یانگ، در توییتی پیش‌بینی می‌کند که نسل بعدی آی‌مک ۲۷ اینچی در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۲ با نمایشگر پیش‌رفته مینی ال‌ای‌دی عرضه خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

تحلیلگر یادشده در بیانیه‌ای خاطرنشان می‌کند که آی‌مک ۲۰۲۲ دارای نمایشگر با فناوری مشابه مانیتور پرو دیسپلی XDR خواهد بود. اپل از این نمایشگر در محصولاتی همچون آیپد پرو ۲۰۲۱ و مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید نیز بهره گرفته است. گفته می‌شود جانشین آی‌مک ۲۷ اینچی نیز هم‌سو با مدل‌های پرو آیفون ۱۳ و مک‌بوک پرو، دارای ویژگی پروموشن خواهد بود که نرخ نوسازی تصویر را از ۲۴ تا ۱۲۰ هرتز به‌صورت تطبیقی تنظیم می‌کند.

راس یانگ یکی از معتمدترین افراد در پیش‌بینی و ارائه جزئیات نمایشگر محصولات اپل محسوب می‌شود و بینش بسیار دقیقی به زنجیره تأمین مربوطه دارد. تاکنون اغلب گزارش‌ها و تحلیل‌های وی به واقعیت بسیار نزدیک بوده است. برای مثال، یانگ پیش‌تر به‌درستی تمام جزئیات نمایشگر آیپد مینی ۶، آیپد پرو ۲۰۲۱، خانواده آیفون ۱۳ و مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را ارائه داده بود که عملکرد درخشان او در این زمینه را نشان می‌دهد.

اعتقاد بر این است که آی‌مک بعدی تغییرات مدل ۲۴ اینچی نظیر طراحی جدید و نازک‌تر، میکروفن‌هایی با کیفیت استودیو و البته پردازنده‌ی قدرتمندتر اپل را شامل می‌شود. برخی شایعات حاکی از آن هستند که این مدل کاملا جایگزین آی‌مک پرو خواهد شد که فروش آن اخیرا توسط اپل متوقف شد؛ بنابراین ممکن است صرفا یک مدل بزرگ‌تر با سخت‌افزار بهبودیافته نباشد؛ بلکه طراحی و سخت‌افزاری کاملا متمایز داشته باشد و در کلاس ورک‌استیشن قرار بگیرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با کامپیوترهای مک به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راس یانگ: آی‌مک ۲۷ اینچی با نمایشگر mini-LED در نیمه نخست ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..