تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام سرطان‌ها بیشترین مرگ و میر را در زنان دارد؟

فرحنازهرمزی در کارگاه آموزش خود آزمایی و تشخیص سرطان دهانه رحم و پستان ادامه داد: با تشخیص به موقع از طریق خودآزمایی پستان، توسط خود فرد و به صورت ماهیانه و همچنین انجام ماموگرافی و معاینه بالینی توسط پزشک یا ماما به صورت سالانه تشخیص و درمان این بیماری امکان پذیر است.

وی ادامه داد: سرطان دهانه رحم نیز در صورت تشخیص در مراحل ابتدایی به طور کامل قابل درمان بوده، این بیماری در مراحل اولیه علامت مشخصی نداشته و فاقد علامت است.

فرحناز هرمزی گفت: انجام تست پاپ اسمیر برای تشخیص و درمان التهابات،عفونت ها،سلول های پیش سرطانی و سرطانی در رحم زنان انجام می گیرد.

قابل به ذکر است در پایان این کارگاه از بانوان متقاضی برای انجام معاینات تشخیصی توسط کارشناسان مامایی اداره مامایی دعوت بعمل آمد.

۴۷۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام سرطان‌ها بیشترین مرگ و میر را در زنان دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..