تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سس انبه خوشمزه به دو روش ساده در منزل

سس انبه یکی از سس ها و افزودنی های محبوب است که برای اکثر ساندویچ ها قابل استفاده است. سس انبه را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

طرز تهیه سس انبه

در طرز تهیه سس انبه از سرکه سفید استفاده می شود. این سس یکی از طعم دهنده های عالی است که با ساندویچ های گرم و سرد مانند فلافل، اسنک، همرگر و … استفاده می شود.

سس انبه طعم و مزه ای بی نظیر دارد که می توانید با رعایت نکات بهداشتی خودتان این سس را تهیه کنید.

مواد لازم پودر انبه :یک قاشق سوپ خوری سرکه سفید:۳/۲ لیوان آب: ۱/۲ لیوان نمک: به مقدار کمی فلفل قرمز : ۱/۴ قاشق چای خوری

طرز تهیه سس انبه خوشمزه به دو روش ساده در منزل

طرز تهیه سس انبه با طعم عالی

در ابتدا برای تهیه کردن سس انبه، پودر انبه را با سرکه سفید و آب مخلوط کنید و با قاشق خوب هم بزنید تا مخلوط این مواد به صورت کامل یکدست شوند. پس از 5 دقیقه از هم زدن روی شعله پبا حرارت ملایم قرار دهید. فلفل و نمک را اضافه کنید و مواد سس را هم بزنید تا مواد به صورت کامل با هم ترکیب شوند. در موقع جوشیدن باید مواد سس را هم بزنید تا خوب غلیظ شود و پس از مدت 10 الی 15 دقیقه وقتی که سس غلیظ شد زیر اجاق را خاموش کنید.

در مرحله بعد بعد از سرد شدن سس آن را درون بطری شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری نمایید.

نکاتی برای ماندگاری سس

در موقع ساخت سس انبه باید توجه کنید که مواد را خوب هم بزنید تا با حرارت دیدن گلوله نشود.

مطالب مرتبط

می توانید در تهیه سس انبه از ادویه فلافل و رب گوجه فرنگی هم استفاده کنید.

سس انبه را می توانید به مدت 1 الی 2 ماه درون یخچال قرار دهید.

آموزش تهیه سس انبه با روشی ساده تر و راحت

به جز روش بالا می توانید از روش ساده دیگری هم برای تهیه سس بهره ببرید. در ادامه مطلب این روش را به شما آموزش می دهیم با ما همراه باشید.

مواد لازم سرکه سفید : دو سوم لیوان پودر انبه : یک قاشق غذا خوری پر آب : نصف لیوان دستور تهیه

در ابتدا پودر انبه را با نصف لیوان آب و سرکه سفید درون یک ظرف مناسب بریزید و سپس با قاشق آن را هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند و پودر انبه در آب و سرکه حل شود.

حالا سس انبه را روی حرارت قرار دهید و به صورت مرتب هم بزنید و اجازه بدهید به جوش آید تا به غلظت مورد نظر برسد که تقریبا به مدت 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

در آخرین مرحله از روش تهیه سس انبه حرارت را خاموش کنید و پس از سرد شدن درون ظرف شیشه ای درب دار بریزید و در یخچال قرار دهید تا به مدت یک تا دو ماه قابل استفاده باشد.

نکته : بعد از سرد شدن سس غلیظ تر می شوN از این رو، بعد از اینکه سس مانند ماست رقیق شد حرارت را خاموش کنید، از این سس می توانید در غذا هایی مانند ساندویچ های گرم استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سس انبه خوشمزه به دو روش ساده در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..