تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار ایرانی مقابل "&a

رضا پورعالی؛در  این یک سال اخیر درباره سردار و یوونتوس خبرهای زیادی مخابره شد. تابستان گذشته روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در تابلوی نقل و انتقالات تابستانی خود از ۷ تیمی نام برد که خواهان جذب سردار آزمون هستند؛ اولین آنها یوونتوس بود. اگرچه رقم ۳۰ میلیون دلاری مسئولان زنیت برای فروش مهاجم ایرانی شان، تا این لحظه سنگ بزرگی پیش روی مشتریان اروپایی برای جذب این بازیکن بوده، اما دیداری با مشخصات بازی امشب، می تواند آینده هر بازیکنی را دستخوش تغییر کند.

امشب و از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران، در سن پترزبورگ، شرقی ترین شهر میزبان لیگ قهرمانان اروپا، صدرنشین لیگ روسیه میزبان تیم هفتم سری  Aایتالیاست. اگرچه بانوی پیر شروع بدی در رقابتهای فصل جدید سری A داشت اما در لیگ قهرمانان اروپا همان مدعی همیشگی است و فعلا با دو پیروزی مقابل چلسی و مالمو در صدر جدول قرار دارد. با این حال در ورزشگاه خانگی زنیت و روی چمن کریستوفسکی شاید معادلات گروه H دستخوش تغییراتی شود. امشب همه نگاه ها به سردار آزمون است. مهاجم ایرانی زنیت تا اینجای فصل در ۱۲ بازی ۶ گل برای زنیت به ثمر رسانده اما در دو بازی قبولی موفق نشد برای تیمش در لیگ قهرمانان گلزنی کند. سردار در تیم ملی هم ۴ بازی متوالی را بدون گل زده سپری کرده، اما شاید بازی با یوونتوس بتواند پایانی بر ناکامی های اخیر او در گلزنی باشد. یوونتوس در طول تاریخ  دو بار طعم گل خوردن از مهاجمان ایرانی را چشید. یک بار در تابستان سال ۲۰۰۰ در آن بازی معروف ۴-۴ مقابل هامبورگ که مهدی مهدوی کیا یک گل زد و یک پنالتی گرفت و یک بار هم فصل گذشته که مهدی طارمی دروازه این تیم را گشود. حالا امیدوتریم گلزنی مهاجمان ایرانی به یوونتوس هر ۲۰ سال یک بار نباشد!

۲۵۷ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار ایرانی مقابل "&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..