تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس در آستانه از دست دادن فرصت طلایی ؛ تنها ۲۰ روز زمان باقی است

پرسپولیس

به گزارش روزنو، پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی فقط ۲۰ روز فرصت دارد.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که باشگاه‌های مدعی در حال جذب نفرات خارجی برای تقویت تیم خود هستند، باشگاه پرسپولیس فعلا به خاطر مطالبات گابریل کالدرون قادر به جذب بازیکن خارجی نیست.

از این رو و با توجه به این که باشگاه هنوز موفق به پرداخت بدهی کالدرون نشده، بعید است جذب بازیکن خارجی به زودی رقم بخورد.

گفتنی است نقل و انتقالات ایران تا روز ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت و باتوجه به این فرصت باقی مانده، هواداران پرسپولیس بسیار امیدوارند با حل پرونده سرمربی سابق خود، مهاجم خارجی مورد نظر یحیی جذب شود.

گفتنی است تا به این جای کار خرید‌های یحیی گل محمدی چندان چنگی به دل نزده اند و علاوه بر این که او در دو بازی مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال از بازیکنانی، چون رضا دهقانی، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی بازی نگرفت، حامد پاکدل نیز فرصت چندانی برای خودنمایی نداشت و تنها رضا اسدی بود که مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت و در نیمه اول بازی با الهلال هم چنگی به دل نزد.

حال باید دید در صورت پرداخت بدهی کالدرون بقیه خرید‌های گل محمدی چه شرایطی خواهند داشت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس در آستانه از دست دادن فرصت طلایی ؛ تنها ۲۰ روز زمان باقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..