تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه مهم کمیساریای عالی انتخابات عراق

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از بغداد الیوم، کمیساریای عالی انتخابات عراق بیانیه‌ای مهم درباره زمان ارائه اعتراض‌های انتخاباتی صادر کرد.

جمانه الغلای سخنگوی این کمیساریا در بیانیه‌ای اعلام کرد: همه نامزد‌های انتخاباتی وابسته به احزاب، ائتلاف‌های سیاسی و افراد مستقل که به نتایج انتخابات پارلمانی اعتراض دارند، تا پایان وقت اداری امروز ۱۹/۱۰/۲۰۲۱ فرصت دارند تا اعتراضات خود را ارائه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: پس از پایان زمان اعتراض، نامزد‌ها ۳ روز فرصت دارند تا ادله و مستندات پیوست به اعتراض خود را به کمیساریای عالی انتخابات ارائه دهند.

انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق در ۱۰ اکتبر ماه جاری برگزار شد. اما پس از اعلام نتایج اولیه آن اعتراضات زیادی به آن شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه مهم کمیساریای عالی انتخابات عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..