تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مرد همه را در اینستاگرام تهدید می کرد/ پلیس سمنان وارد عمل شد

سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرا مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی ، پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: برابر اعلام و ارائه مستندات توسط شاکی مشخص گردید متهم در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب پیام های تهدید آمیز، توهین و افترا نموده است.

پایان کار فردی که به دنبال هتک حیثیت مردم در سمنان بود

سرهنگ فداییان افزود: براساس مستندات شاکی و ادله دیجیتال جمع آوری شده توسط کارآگاهان پلیس فتا و اقدامات پلیسی متهم شناسایی گردید و با هماهنگی مقام قضایی در پلیس فتا حاضر و در همان ابتدا منکر ارتباط با پرونده را داشت که ادله دیجیتال انکار ناپذیر به وی ارائه شد و در نهایت پرونده تکمیل و برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارسال گردید .

رئیس پلیس فتا استان سمنان خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی آگاه باشند شبکه های اجتماعی محلی برای انتشار مطالب کذب و توهین آمیز نبوده و براساس قانون با کاربرانی که با سوء استفاده از این بستر ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران  نمایند برخورد قانونی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مرد همه را در اینستاگرام تهدید می کرد/ پلیس سمنان وارد عمل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..