تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس منشوری مهدی قائدی و همسرش در پاییز امارات ! + عکس

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 است مهدی قائدی در بوشهر متولد شده است.  مهدی قائدی بخاطر عشق به فوتبال خیلی زود بیخیال تحصیل شد. مهدی قائدی حالا با 166 سانتی متر قد وینگر و مهاجم از او بعنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می شود که می درخشد. مهدی قائدی تابستان سال 1400 به الاهلی امارات پیوست.

مهدی+قائدی (1)

ستاره معصومی همسر جوان اما بزرگتر مهدی قائدی فوتبالیست 23 ساله ایرانی است که پس از کلی کشمکش در استقلال در آخر از این تیم محبوب رفت و هواداران خود را خشمگین کرد. البته رفتن او تنها با تصمیم خودش نبود و ستاره معصومی نقش بسیار زیادی در این مسئله داشت. ستاره معصومی به جز همسر بودن ظاهرا مدیر برنامه (غیر رسمی) آقای بازیکن نیز می باشد. ستاره معصومی از آن جایی که علاقه زیادی به زندگی لاکچری و بی حجابی دارد، پیشنهاد تیم الاهلی را قبول کرده و ستاره معصومی مهدی قائدی را نیز مجاب به کار کرد.

مهدی+قائدی

حالا ستاره خانم در دبی به سر می برد و ثروت فراوان را که دارد، آزادی حجاب و لباس را هم که دارد. او روزانه استوری هایی از برج بلند بالایی که در آن سکونت دارند منتشر می کند و گاهی هم جملات توهین آمیزی برای کاربرانی که او را مورد هجوم قرار داده اند می گذارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع:نشان 24




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس منشوری مهدی قائدی و همسرش در پاییز امارات ! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..