تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمترین مشکل شهرداری سروآباد نداشتن درآمد پایدار است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یوسف باشی فرماندار سروآباد روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار سروآباد اظهار داشت: متاسفانه شهرداری سروآباد به دلیل نداشتن درآمد ثابت و پایدار هرساله با مشکل پرداخت حقوق و مزایای نیرو‌های خود و نیمه کاره ماندن پروژه‌های عمرانی روبرو است.

او افزود: نیروی انسانی در هر سازمان و اداره‌ای یکی از منابع مهم آن به شمار می‌رود و اگر به مشکلات و نیاز‌های آن‌ها که بحث حقوق ومزایا است رسیدگی نشود آن سازمان با مشکل روبرو می‌شود و قطعا در بحث خدمات رسانی نیز دچار مشکل می‌شود.

فرماندار سروآباد یادآور شد: شهردار و شورای اسلامی جدید سروآباد باید بحث پرداخت حقوق ومزایای نیرو‌ها و کارکنان خود را به صورت ویژه پیگیری کنند و تمام توان و تلاش آنها ایجاد منبع درآمدی ثابت و پایدار برای شهرداری باشد.

باشی اضافه کرد: بدهی ادارات دیگر به شهرداری یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود اگر بدهی سایر ادارات به شهرداری پرداخت شود می‌توان حداقل چهار یا پنج ماه از حقوق و مزایای معوقه نیرو‌های شهرداری را از این محل پرداخت کرد.

باشی تمکین به قانون را وظیفه همه بیان کرد و گفت: عمل به قانون و رعایت مفاد آن باید به درستی انجام شود و قطعا اگر همه به قانون تمکین کنند و در چهارچوب آن حرکت کنند می‌توانند خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و مشکلات برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: شورا‌های اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در شهرداری پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و باید مدیریت صحیح شهری و حرکت در راستای رفع مشکلات شهری و شهروندان را اولین و مهمترین وظیفه کاری خود بدانند.

فرماندار سروآباد گفت: شورا‌های اسلامی نماد مردم سالاری دینی به شمار می‌روند و به عنوان نهاد فرادستی شهرداری اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات شهر و شهروندان داشته باشند.

مهمترین مشکل شهرداری سروآباد نداشتن درآمد پایدار است

بدهی ۱۲۶ میلیارد ریالی شهرداری سروآباد

عضو شورای اسلامی شهر سروآباد نیز در ادامه این جلسه به مهمترین مشکلات شهرداری سروآباد اشاره کرد و گفت: شهرداری سروآباد در حال حاضر ۱۲۶ میلیارد ریال بدهی دارد.

یحیی براری افزود: از زمان شروع به کار اعضای شورای اسلامی دوره ششم نیرو‌های و پرسنل شهرداری سرواباد هفت ماه بود که حقوق و مزایا دریافت نکرده بودند که در طی ۲ ماه از فعالیت این شورا هر کدام از نیرو‌های شهرداری ۴۵ میلیون ریال حقوق دریافت کردند.

او یادآور شد: از میزان بدهی شهرداری می‌توان به بدهی ۲۰ میلیارد ریالی به تامین اجتماعی، بدهی ۱۰ میلیارد ریالی به بانک انصار و بدهی به پیمانکاران اشاره کرد و همچنین وضعیت فرسوده ماشین آلات شهرداری و نبود ساختمان شهرداری از دیگر مشکلات این شهرداری است.

براری ادامه داد: شهرداری سروآباد ۲۷ میلیارد ریال طلب از سایر ادارات دیگر شهرستان دارد که در صورت پرداخت این طلب بسیاری از مشکلات شهرداری برطرف می‌شود و امیدواریم که ادارات دیگر پرداخت بدهی خود به شهرداری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

او تاکید کرد: مهمترین هدف اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان است و تلاش خواهیم کرد در طول دوران خدمت مشکلات و کمبود شهرداری سرواباد را با تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مسوولان شهرستانی و استانی برطرف کنیم.

سرپرست شهرداری سروآباد نیز در ادامه این جلسه به بیان عملکرد خود پرداخت و گفت: بحث کمیسیون ماده ۷۷ که مربوط به پرداخت بدهی ادارات دیگر به شهرداری است به مرحله اجرا درامده است و امیدواریم در روز‌های آینده ادارات بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

طیب باباخاص افزود: شهرداری سروآباد برای ایجاد و استقرار بازارچه مرزی مله خورد یک قطعه زمین به متراژ چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع را در اختیار فرمانداری و بازاراچه قرار داده است که امیدواریم از محل درآمد این بازارچه سودی هم شهرداری اختصاص یابد تا گوشه‌ای از مشکلات این سازمان برطرف شود.

در ادامه این جلسه از زحمات ۲ ساله سالار محمدی شهردار قبلی سروآباد تجلیل و آرمان شهبازی به عنوان ششمین شهردار سروآباد معرفی شد، همچنین از خدمات یک ماهه طیب باباخاص سرپرست شهرداری سروآباد نیز قدردانی شد.

در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید سروآباد مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان، فرماندار سروآباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مریوان و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمترین مشکل شهرداری سروآباد نداشتن درآمد پایدار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..