تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم تنیس روی‌ میز کارگری قم تجلیل شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم روز سه شنبه در حاشیه بازدید از معدن منگنز قم از تیم تنیس روی‌میز این معدن که در مسابقات کارگری جهان مقام قهرمانی را کسب کرده بود با اهدای لوحی تجلیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در حاشیه این جلسه  بیان کرد: توسعه و فرهنگ سازی ورزش در واحد‌های صنعتی و کارگران موجب افزایش انگیزه و نشاط اجتماعی می‌شود.

رسول منعم ادامه داد: قهرمانی تنیس روی میز اعزامی قم به مسابقات کارگری قهرمانی جهان غرور ملی و خودباوری را در بین کارگران و فعالان حوزه صنعت استان افزایش داده است.

او عنوان کرد: معدن منگنز قم در کنار فعالیت‌های تولیدی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز ورود کرده و یک سالن ورزشی مجهز در روستای ونارچ از سوی  این مجموعه در حال احداث است.

منعم ادامه داد: طی سال‌های گذشته پویایی ورزش در قم رو به مطلوب است و قهرمانان استان در رقابت‌های ملی و جهانی افتخارات زیادی نصیب قم کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: قم جزء ۱۷ استان کشور است که در مسابقات المپیک و پارا المپیک  توکیو نماینده داشته است.

تیم تنیس روی میز کارگری معدن منگنز قم در رقابت‌های جهانی به سرپرستی امیرمحمد لیاقتی و به همراه مجید نراقی، مجید احتشام زاده، میثم زنگنه، محمدگل محمدی و محمدرضا نعمتی شرکت کرده بود.

سومین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری با حضور بیش از ۳۵ کشور و چهار هزار ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی مهرماه امسال در یونان برگزار شد.

کاروان ورزشی ایران با نام جهادگران تولید با ۷۰ ورزشکار، در ۶ رشته ورزشی دارت زنان و مردان، فوتبال، تنیس روی میز زنان و مردان، شنا، والیبال ساحلی و دوومیدانی زنان و مردان در این رقابت‌ها شرکت کرد.

تیم معادن منگنز قم نیز به عنوان نماینده ایران در رشته پینگ پنگ به این رویداد ورزشی اعزام شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم تنیس روی‌ میز کارگری قم تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..