تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Nira برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

اولین رای باشید!

بازی Nira یک ماجراجویی بزرگ را برای شما به‌همراه داشته و می‌توانید به دنیایی پر از جزایر متنوع برای کشف اسرار مختلف بروید. می‌توانید از ابزارهای متنوعی برای ساخت سرپناه استفاده کرده و حمل و نقل را در نیز در جهان آن برقرار کنید. شما برای تهیه یک غذای خوشمزه به ابزارهای مختلفی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید سفری بزرگ را برای زنده ماندن در چنین جهانی داشته باشید. باید شخصیت خود را ارتقا داده و شانس بیشتری برای انجام چالش‌های بازی داشته باشید. سیاه چال‌های بزرگی در بازی وجود دارد که تنوع عالی دشمنان هم در آن‌ها حضور داشته و باید در برابر شرایط سخت زنده بمانید.

Nira PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Nira

می‌توانید با موجودات مختلف هم دوست داشته و کسب تجربه خوبی را در بازی داشته باشید. باید به سراغ بهترین دوستان خود رفته و از آن‌ها در مسیر کمک بگیرید. منابع بیشتری را کسب کرده و سعی کنید که با سلاح‌های مرگ‌بار خود، امکان چیره شدن بر باس‌ها را نیز پیدا کنید. می‌توانید مهارت‌های بیشتری برای باز کردن سلاح‌ها به‌کار برده و تا انتها با چنین مهارت‌هایی به پیش بروید. باید به شکار رفته و غذای خود را تامین کنید. این مورد کمک می‌کند که بهبودی زخم‌های ایجاد شده از نبردها برای شما فراهم شود. ماموریت‌های زیادی را در بازی خواهید داشت که و همگی به شما کمک می‌کند که این تجربه را بهبود بخشید.

می‌توانید حیوانات مختلف را در بازی اهلی کرده و سوار آن‌ها شوید. بازی را به‌صورت انفرادی یا همراه با یک دوست هم می‌توانید تجربه کنید. در بازی Nira می‌بینیم که گرافیک ساده‌ای برقرار بوده و حداقل برای چند ساعت می‌توانید از آن لذت ببرید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Nira تصاویر-بازی-Nira تصاویر-بازی-Nira تصاویر-بازی-Nira تصاویر-بازی-Nira تصاویر-بازی-Nira
info

Explore procedurally generated islands in this fast-paced, sandbox survival adventure filled with building, crafting, fighting, farming and quests. Build a base, hunt, cook, battle ogres, make friends with a mysterious Totem, ride an alpaca, fly a plane and do whatever you need to survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (64 Bit)

Processor: Intel i5 3570K (3.4 GHz) / AMD Ryzen 3 2200G (3.5 GHz)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 470 (1GB) / AMD Radeon HD 6870 (1GB)

DirectX: Version 11

Storage: 200 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i5 8600K (3.6 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB) / AMD RX 560 (4 GB)

DirectX: Version 12

Storage: 200 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Nira برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..