تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Stolen Realm برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Stolen Realm استراتژی مبتنی بر المان‌های RPG را در اختیار شما گذاشته و می‌توانید همراه با بازیکنان دیگر آن را تجربه کنید. نبردهای نوبتی بازی بسیار سریع دنبال شده و هر شخصیت بازی هم دارای کلاس‌بندی خاصی است که باید ابتدا آن‌ها را شناخته و سپس بتوانید یک پیشروی اساسی و مناسب را تجربه کنید. همه چیز به خواست و دلخواه شما پیش خواهد رفت و می‌توانید داستان جذاب بازی را هم مدام تکرار کنید. امپراتوری بزرگ خود را شکل داده و سعی کنید که از سحر و جادوهای باستانی همراه با سلاح‌های معمولی خود استفاده کنید. در این صورت می‌توانید قدرت بیشتری برای انجام کارهای خود داشته باشید.

Stolen Realm (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Stolen-Realm

در این بازی شما جادوگر کلاسیکی هستید که قهرمان خودتان را می‌سازید و می‌توانید یک قاتل جادویی باشید. هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود نداشته و چندین سیستم انعطاف پذیر از نبردها را در بازی خواهیم داشت. باید از یکی از درخت‌های مهارت کمک گرفته و به ترکیب دلخواه خود برسید. می‌توانید از گرز افسانه‌ای دشمن استفاده کرده و قدرت بیشتری کسب کنید. شیوه بازی شما برپایه همین سلاح‌ها تعیین خواهد شد و بنابراین، باید با یک انتخاب درست به پیش بروید. از دیوارهای یخی استفاده کرده و تلاش کنید که مهارت‌های اساسی را برای شخصیت خود فرا بگیرید.

المان‌های قابل کشف در بازی متنوع بوده و می‌توانید دشمنان زیرک خود را در آن شناسایی کنید. مردگان از هر سو می‌توانند مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند و همین موارد کافی است که چالش‌های بازی Stolen Realm بیشتر شده و دلایل لازم برای ادامه دادن تا انتها را داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Stolen-Realm تصاویر-بازی-Stolen-Realm تصاویر-بازی-Stolen-Realm تصاویر-بازی-Stolen-Realm تصاویر-بازی-Stolen-Realm تصاویر-بازی-Stolen-Realm
info

Turn based strategy meets action RPG in this dungeon crawling looter. Venture forth alone or with friends through online co-op. Conquer as a single champion or with a party of up to 6. Master deep and satisfying, tactical combat. Recover the Stolen Realm.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

S: Windows XP or newer

Processor: Dual Core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD 3000

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 18م اکتبر 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی Stolen Realm (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Stolen Realm برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..