تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید پیکسل استند با توان شارژ بی‌سیم ۲۳ وات رونمایی شد

گوگل طی مراسم رونمایی از محصولات جدیدش که شاخص‌ترین آن پیکسل ۶ است، از پیکسل استند به عنوان دومین نسل از این شارژر بی‌سیم رونمایی کرد. شارژر جدید پیکسل استند قادر است تا گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل را که از شارژ بی‌سیم با توان ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کند، شارژ کند. همچنین سایر گوشی‌ها که از گواهی Qi شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند نیز قادرند با توان ۱۵ وات شارژ شوند. برای اینکه این استند در زمان استفاده خنک باقی بماند، از یک فن بی‌صدا برای به جریان انداختن هوا بهره می‌برد. این فن شبیه به نمونه‌ای است که شارژر وان‌پلاس مورد استفاده قرار گرفته است.

پیکسل استند جدید برچسب قیمت ۷۹ دلاری خواهد داشت. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز فروش این محصول آغاز نشده است و گوگل زمان دقیقی برای عرضه‌ی آن به بازار اعلام نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید پیکسل استند با توان شارژ بی‌سیم ۲۳ وات رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..