تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری Real Tone؛ تلاش گوگل برای تبدیل پیکسل ۶ به بهترین دوربین گوشی هوشمند جهان

ماه مه در گوگل I/O، سمیر سمت، نایب رئیس اندروید از ساخت دوربینی برای دستگاه‌های پیکسل با توانایی تشخیص بهتر نژادها، مدل‌های موی غیر سفیدپوست و رنگ‌های پوست تیره‌تر خبر داد. امروز گوگل تأیید کرد که دوربین‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو از این فناوری پشتیبانی می‌کنند و نام آن نیز Real Tone اعلام شد.

به گزارش انگجت، گوگل با «مجموعه متنوعی از سازندگان و عکاسان متخصص» برای تنظیم الگوریتم‌های جدید دوربین خود، از جمله تنظیم خودکار وایت بالانس، اکسپوژر خودکار و موارد دیگر همکاری کرده است. به گفته شرکت مذکور، هدف این است که «اطمینان حاصل شود دوربین و محصولات تصویری گوگل برای همه افراد با هر رنگ پوستی کار می‌کنند». با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان گوگل همیشه افرادی با رنگ پوست‌های مختلف هستند و گوشی هوشمند جدید این شرکت ششمین نسل پیکسل است، افزودن چنین ویژگی به این دستگاه اتفاقی خوب به نظر می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط:

فناوری Real Tone در دوربین‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو تعبیه شده و راهی برای غیرفعال کردن آن وجود ندارد. درحالی‌که این نرم‌افزار ابتدا در دستگاه‌های پیکسل فعال می‌شود، سمت در ماه مه گفت که گوگل متعهد است راه‌حل‌های فراگیر خود را با اکوسیستم گسترده‌تر اندروید به اشتراک بگذارد.

گوگل ابراز امیدواری کرد که دوربین‌های پیکسل ۶ «تفاوت‌های ظریف رنگ‌های مختلف پوست را برای همه افراد» درک می‌کند. به‌طور کلی، به‌روز‌رسانی‌های دوربین پیکسل ۶ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه عکس‌ها در همه موارد خوب به نظر برسند، ویژگی که همه آن را دوست خواهند داشت.

نظر شما همراهان زومیت درباره فناوری Real Tone گوگل چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری Real Tone؛ تلاش گوگل برای تبدیل پیکسل ۶ به بهترین دوربین گوشی هوشمند جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..