تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 5.1.0 – برنامه مجموعه نقشه کلش آف کلنز همراه لینک اندروید

Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 v5.1.0 [AdFree] – اپلیکیشن مجموعه نقشه کلش آف کلنز همراه لینک اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل تقدیم شما همراهان همیشگی فارسروید

کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی می باشد که دارای طرفداران بسیاری در سراسر جهان می باشد. یکی از اصلی ترین شیوه های پیشرفت در این بازی پر طرفدار داشتن یک دهکده با چیدمان مناسب می باشد که در برابر حملات مقاومت کرده و بتواند منابع جمع آوری شده را حفظ نماید. اما یکی از مشکلاتی که عمدتا علاقه مندان با آن رو به رو هستند عدم توانایی کافی در انتخاب این چیدمان ها می باشد! Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 عنوان یک اپلیکیشن مجموعه نقشه کلش آف کلنز همراه با لینک می باشد که توسط New Age Games توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این برنامه را برای شما عزیزان شرح دهیم می توان آن را یک راه حل مناسب برای افرادی دانست که در انتخاب چیدمان های مناسب سردرگم هستند. اپ فوق کمک می کند تا بنا بر سطح تان هال خود یک نقشه مناسب را انتخاب نمایید. از مهم ترین ویژگی های موجود در این برنامه که در عنوان پست نیز به آن اشاره شده است؛ همراه بودن نقشه ها با لینک می باشد به گونه ای که دیگر نیاز نیست ساعت ها از وقت خود را صرف چینش کرده و تنها با کپی کردن چیدمان ها قادر هستید تا در سریع ترین زمان ممکن آن ها را بر دهکده تان اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از برترین چیدمان های جهانی همراه بودن نقشه ها با لینک برای اعمال سریع بر دهکده خود انتخاب نقشه بر اساس تان هال ( تان هال 5 تا 13 ) بیش از 7500 نقشه گوناگون بر اساس نیاز های کاربران جست و جو در میان نقشه های موجود بر اساس خواسته های خود مشاهده نظر کاربران در ارتباط با چیدمان ها گفت و گو با سایر کاربران برای انتخاب برترین نقشه اشتراک گذاری چیدمان شخصی خود با دیگران

اپلیکیشن Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان منتشر شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Clash Base Pedia (with links) Pro 2020 5.1.0 – برنامه مجموعه نقشه کلش آف کلنز همراه لینک اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..