تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار رویداد استعدادیابی و هدایت اندیشه‌ورزان

به گزارش ایکنا؛ مهر به نقل از روابط عمومی خانه اندیشه ورزان (خانا) نوشت: رویداد سیاست‌گذاری «راه» با هدف ترویج فضای سیاست گذاری و تفکر در باب راهکارهای مسائل کلان کشور از فردا ساعت 14 با سخنرانی سید محمد هادی سبحانیان معاون وزیر اقتصاد در محل حوزه هنری شروع به فعالیت می‌کند.
این رویداد که به همت خانه اندیشه ورزان و با همکاری مؤسسه هدایت تخصصی رضوان شریف برای نخستین بار برگزار می شود، در افق بلندمدت خود در نظر دارد تا به جریانی تاثیرگذار برای کشف استعدادهای برتر و پرورش نخبگان حوزه راهبری تبدیل شود.

آغاز به کار رویداد استعدادیابی و هدایت اندیشه‌ورزان 

رویداد «راه» با فراخوان در دانشگاه‌های سطح یک کشور و با شرکت دانشجویان انگیزه‌مند از رشته‌های فنی، علوم پایه و علوم انسانی در سه مرحله برگزار خواهد شد و طی آن تعداد 600 نفر ثبت‌نام‌کننده در دو مرحله آموزش و آزمون به 80 نفر می‌رسند تا در مرحله سوم حول شش مسأله اساسی در حوزه‌های جمعیت، رسانه، مالیات، مسکن، انرژی و خودرو به رقابت بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار رویداد استعدادیابی و هدایت اندیشه‌ورزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..