تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ارائه بازی خوبی را مقابل پیکان داریم

مربی تیم فوتبال نفت آبادان:

محمد خرمگاه: بازیکنان مان همت، تلاش و تمرکز زیادی روی کار گذاشته اند و آمادگی ارائه بازی خوبی را مقابل پیکان داریم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مربی تیم فوتبال نفت آبادان که به دلیل ابتلای منصوریان به کرونا، در نشست خبری پیش از بازی نفت آبادان مقابل پیکان حاضر شده بود، گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای ذوب آهن باشیم، آرزوی بازی خیلی خوب برای نفت آبادان، همراه با نتیجه خوب را دارم.

وی ادامه داد: در نبود آقای منصوریان، تمرینات زیر نظر او به صورت آنلاین انجام شدند و او بر تمام مسائل واقف بود،می دانیم فردا بازی بسیار سخت با پیکان داریم که کادرفنی و مربی بسیار خوبی دارد،امیدوارم فردا بازی شود که بتوانیم از بازی و نتیجه راضی باشیم و مردم خوب آبادان نیز لذت ببرند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در این مدت چون تمرینات را دیر آغاز کردیم، این موضوع ما را اذیت کرد و نتوانستیم به هدف کاری، بدنسازی و شرایط مدنظر برسیم اما خدا را شکر می کنیم که بازیکنان خیلی خوبی داریم .

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا چهارشنبه از هفته اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ذوب آهن اصفهان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ارائه بازی خوبی را مقابل پیکان داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..