تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز اولین اقامتگاه بوم‌گردی در روستای باباریز صادر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این اقامتگاه در زمینی به مساحت هزار و۲۰۰ متر مربع و با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداث و برای ۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

او افزود: روستای گردشگری باباریز در منطقه خوش آب و هوا و نزدیک به شهر سنندج و رودخانه قشلاق قرار دارد که چندین روستای دیگر با قابلیت طبیعت‌گردی از جمله قلیان، خلیچیان و کوله‌هه‌رد در این مسیر قرار دارد، در صورت وجود سرمایه‌گذار این اداره‌کل آماده همکاری برای ایجاد تاسیسات گردشگری در این مناطق است.

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تعداد مجوز‌های صادر شده در شش ماهه اول امسال را ۵ مورد عنوان کرد و افزود: این مجوز‌ها شامل ۲ مجتمع گردشگری، یک هتل آپارتمان، یک اقامتگاه بوم‌گردی و یک واحد پذیرایی است که حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست گفت: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار، این معاونت ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران، اقدام به صدور ۳۳ مورد موافقت‌نامه اصولی برای اجرای طرح‌های مختلف گردشگری کرده که این تعداد شامل یک هتل، ۱۳مورد اقامتگاه بوم‌گردی، ۶ واحد پذیرایی، ۱۱ مجتمع گردشگری، یک واحد اقامتی پذیرایی و یک مرکز تفریحی و سرگرمی در شهرستان‌های سنندج، مریوان، سقز، سروآباد، دیواندره و بیجار با حجم سرمایه‌گذاری ۳۹۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۵۴۹ نفر صادر شده است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز اولین اقامتگاه بوم‌گردی در روستای باباریز صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..