تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه های نهایی استانداری قم مشخص شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بر اساس اخبار واصله پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن اسامی مختلف بالاخره گزینه نهایی برای تصدی پست استاندار قم مشخص شد.

 در جلسه اخیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با توجه به طولانی شدن فرآیند انتخاب استاندار قم و مطرح شدن اسامی افراد مختلف که بعضا از شایستگی لازم نیز برخوردار نبودند، سه نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب و مقرر شد اسامی آن‌ها به ترتیب اولویت طی نامه‌ای به وزیر کشور اعلام و از سوی یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیگیری گردد.

اسامی به این شرح است:

۱- محمد شاهچراغی؛ فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب.( ع) قم
۲- احمد حاجی زاده قمی؛ معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری قم
۳-حجت الاسلام لطفی نیاسر؛ مدیرکل صدا و سیمای استان قم

گفتنی  است که یکی از دلایل اصلی تاخیر در انتصاب استاندار قم پیگیری گروه‌ها و افراد مختلف برای انتخاب گزینه مورد نظرشان و عدم وحدت رویه گزینه مشخص بوده است و پیش بینی می‌شود که با این تصمیم جدید احتمالا طی هفته آینده استاندار قم در جلسه دولت مطرح و تصویب گردد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه های نهایی استانداری قم مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..