تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای حقوقی هیات مدیره صندوق توسعه انتخاب شدند

صندوق تثبیت

امروز سه‌شنبه ۲۷ مهر ماه، مجمع سالانه صندوق توسعه بازارسرمایه برگزار شد و صورت‌های مالی و گزارش عملکرد هیات مدیره مورد تصویب مجمع قرار گرفت. در این نشست اعضای جدید هیات مدیره صندوق تعیین شدند.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در این مجمع، گزارش عملکرد هیات مدیره و گزارش حسابرس برای سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ قرائت شد و صورت های مالی مورد تصویب قرار گرفت. همچنین در خصوص انتخاب حسابرس، متولی صندوق و اعضای جدید هیات مدیره تصمیم‌گیری شد.

در این انتخابات، بانک تجارت به نمایندگی طبقه بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری و نهادهای بیمه ای، شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه به نمایندگی از طبقه بورس، فرابورس، سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه و کانون کارگزاران به نمایندگی از طبقه کانون ها، نهادهای مالی و سایر شرکت های پذیرفته‌شده توسط سازمان به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره برای مدت ۲ سال متوالی انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای حقوقی هیات مدیره صندوق توسعه انتخاب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..