تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری مهم برای استقلال از یک فوق ستاره

تیم فوتبال استقلال

به گزارش روزنو، پرونده مطالبات میلیچ و دیاباته، بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. دیاباته برای دریافت مطالبات خود علیه باشگاه استقلال شکایتی تنظیم کرده، اما این شکایت همچنان منجر به رای فیفا نشده و باشگاه استقلال برای این شکایت تا اینجای کار دفاعیه‌ای ارسال کرده است.

باشگاه استقلال در تلاش است با مذاکره با دیاباته مثل میلیچ بدون هیچ شکایت و محکومیتی به توافق برسد و در نهایت مطالبات میلیچ و دیابا ته را بپردازد.

با وجود این اتفاقات، فیفا قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان)، جلسه رسیدگی به پرونده دیابا‍ته را برگزار کند و در خصوص مطالبات و حکم این پرونده رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری مهم برای استقلال از یک فوق ستاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..